Yanlız kaldım

787 69 13
                                    

8.Bölüm

#Didem

Saati beklerken birşeyler almaya gittim ve karşımdaki Ayşegülü ağlarken gördüm anlaşılan o da türkiyeye dönücekti. Defne bizi asla affetmiycek di onu yanlız bırakıp kaçar gibi oldu kesin sabah kalkınca kesin çok şaşıracaktı.

#Ayşegül

Didemi görünce çok şaşırdım ama gitmek zorundayım ama Defne'ye çok yanlış yaptık vedalaşmadan çekip gittik.

#Luhan

Evin önünde Baek-hyunu gördüm ve bana Ayşegülün gittiğini söyledi tesadüfe bak Didemde gitmişti.Ama Defne ne olcaktı aslında Didemin arkasından gitmek istedim ama sakın arkamdan gelme dedi.Onu çok özliycem.

#Defne

Sabah kalktım kendime gelmek için elimi yüzümü yıkadım aşağı indim hiç bir ses yoktu kızlar nerdeydi. masanın üstünde iki mektup vardı biri Didemden diyeri Ayşegülden di önce Didemin mektupunu okudum kızlar özür dilerim ama gitmem gerek biliyorum sizinle vedalaşmadan gidiyorum ama en kısa sürede yanınıza gelicem. Ayşegülün mektubu kızlar ben gidiyorum ikinizede hayal kırıklığı yaşatım özür dilerim nütfen affedin beni yapacak birşey yok İkinizde seviyorum evlada. Ama Didemin mektubun da ben ve Ayşegül Ayşegül mektubun da ben ve Didem geçiyor du ne yani birbirinden habersiz mi gittiler ama öylese bile uçak Saatleri aynıdır yani birbirlerini görürler.Ben ne olucam ben de mi gidicem ben biraz burda kalıyım hiç değilsem mezun olana kadar sonra duruma bakarız. Ama kızlara çok kırıldım bari vedalaşıp gitseler di.

#Kai

Bu haliniz ne Luhan ve Baek-hyuna birşeymi oldu Didem ve Ayşegülün gittiğini söylediler.Neyani şimdi Defne burda tek mi kalacaktı.

#Luhan

Kendimi çok kötü hissediyorum çünkü Didem gitti. Onu şimdiden özledim acaba onu unuta bilirmiyim.

#Baek-hyun

Ayşegülün neden gittiğin biliyorum benim yüzünden giderken düşüncelerini okudum ve eğer geri gelmesse onu özlüyorum.

#Defne

Hazırlandım okula gittim kai' nin yanına oturdum bana kalk yanımdan dedi.Exo bize bakıyordu tabi bizim sıfata olanlar. Ben hayır kalkmıyorum dedim.Bana iki boş yer var ya Luhan nın yanı ya da Baek-hyun nun yanı dedi.Ben hayır dedim.Bana senden nefret ediyorum dedi.Neden birden böyle dediki.Zil çaldı kai'ye neden böyle davrandığı sormak için arkasından gittim. Bana bağrdı ve başından defolup gitmemi söyledi neden böyle davranıyor du exo üyelerine sormak için gittim ama bana bilmediklerini söylediler.Bende tekrar kai'nin yanına gittim ama gittiğimde hiç hoş bir manzarayla karşılaşmadım.

#Kai

Defnenin geldiğini gördüm onu benden uzak tumanın çaresi buydu ve önümden geçen kızı kolundan tutup kendime çektip öptüm Defne bana çok sinirli bir şekilde bakıyordu. Onun bu bakışları karşısında daha fazla dayanamadım kızdan hemen ayrıldım ama Defne çoktan gitmişti.Sınıfa girdim sınıfata da değil di nereye gitti.

#Defne

Onu öyle görünce çok sinirlendim neden ben sinirleniyorsam banane kimi öperse öpsün umrumda değil ama elimde değil. Ağlamaktan duramıyorum zil çaldı bu halde girmem derse eniysi bu derse girmemek Bahçede bir ağacın altında oturdum. Ve gözlerimi kapadım uyuya kalmışım sanırım beni uyandıran kim diye baktım exo gurubuydu gözlerim kai'yi aardı ama yoktu exo bana uyup kaldığımı söyledi okul dağılmıştı.Bende kalkıp eve gittim.

#Suho

Bugün aramızda kurt olmayan 6 kişi var onlarda artık olucaktı.

#Didem

Sonunda Türkiye geldik ve Defne'yi aradım ama telefonlarımıza cevap vermiyordu bize hala kızgındi sanırım.

#Defne

Didem aradı açmamıştım açmıycamda onlara hala kızgınım neyse çok yanlızdım.

Ve canım sıkılmıştı ve dışarıya çıktım.Markete gitmeye karar verdim birşeyler alıp eve döndüm hala aklım Kai de kaldı o kızı nasıl öptüğünü açıkcası onu öyle görmek canımı yaktı birşeyler yedikten sonra uyumaya gittim saatt baya geç olmuştu uyuyamıyordum. Yoo yoksa ben kai'ye aşkımı oldum. Hep onu düşünüyorum onu kıskanıyorum hayır canım ne aşık olması.

#Lay

Sonunda bizde kurtuk yaş dönemimiz tamamladı.Ama bizim diğerlerinden daha dikkatli olmamız lazım onlar öfkerini konturol edebiliyorlar ama biz daha edemiyoruz.Biz derken Ben,Chanyeol,Kris,Sehun, Chen,Tao dikkatli olmamız lazım.

#Defne

Sabah kalktım kahvaltı yapasım yoktu evden çıktım exo beni çağırdı hadi. Birlikte gidelim dedi bende olur dedim ve okula gittik Chanyeol akşam yemeğinde bize gelsene dedi. Onlarda evde yanlız olduğumı bilmiyorlar bende olur dedim.

#Lay

Sinirlerimize hakim olmazken Chanyeol Defne'yi yemeğe çağrdı inşallah sorunsuz biter.

#Defne

Eve geldim hazırlandım merdivenlerden inerken ayağım kaydı ve merdivenlerden yuvarlandım. Dizim çok acıyordu kalkıp yürümeye çalıştım ama olmadı eniysi   burda kalmaktı.

#Kai

Suho birden Defnenin merdivenlerden yuvarlandığını görmüş. Hemen kalkıp gittik kapıyı açtığımda Defne merdiven başında dizini tutuyordu hemen yanına gittik. İyimisin dedim dizim çok acıyor dedi. Dizi gerçekten de kötüydü bugün yanında birinin kalması gerekti bizim yeni 6'lımız kalamazdı diğerleri de hayır dedi.Ben  kaldım Defne koltuğa taşıdım. Birlikte filim izliyorduk Defne uyuya kalmışı odasına çıkardım yatağına tam yatırıken uyandı.

#Defne

Kai beni odama taşımış yatağa yatırıken uyandım çok yakındık kalbim çok hızlı atmaya başlamıştı.kai bana iyice yaklaştı ve öpmeye başladı. Ben kai 'yi ittim bana çok özür dilerim dedi.Ama kai 'nin gözleri kahverengiydi ama şimdi maviydi yada ben uykulu olduğum için bana öğle geldi sabah oldu dün çok garip bir rüya gördüm sanırım kai beni öpümüştü yada gerçekti ağa kalktım dizim hala ağrıyor du kai de aşağıda bana kahvaltı hazırlamıştı. Beni merdivenlerde görünce hey neden beni çağırmadın ve dün için özür diledi sanırım rüya değildi kai okula gitmiyormusun.

#Kai

Hayır seninle burda kalacam onu yanlız bırakmadım. Neyse dün gece uyanınca dayanamadım Defne çok güzeldi gözleri beni kendine bağladı sanki ve Defne'yi  öptüm naptın ben neyse bugün ne yapalım.Defne ormanda gezmek istiyorum dedi.Ve birlikte ormana gittik bu kız ormanı çok seviyor. Biraz dolaşıyorduk bir ağacın altında Defne oturdu beni çağırdı bende gidip yanına oturdum.Defne'yi biraz sinir edeyim dedim hadi pamuk Prenses kalk artık gidelim.

#Defne

Pamuk Prensesmi uffff böyle kelimelerden tamam  prenses olur ama pamuk Prenses olurmu böyle kelimeleri seviyorum  kai' ye kötü bir bakış attım.

#Kai

Ne oldu bizim küçük prenses sinirlendimi dedmeme kalmadan Defne beni kovalamaya başladı. Bir anda ağam taşa takıldı ve düştüm. Nasıl ağam takıldıda düştüm Defnede benim üstüme düştü gerçekten soluk soluğa kalmıştı ve kalbi çok hızlı atıyordu ve birbirimize çok yakındık ve öyle kaldık.

#Defne

Kai'nin üstüne düştüm ve birbirimize çok yakındık kalbim normalden daha hızlı atıyordu neden böyleydi. Bilmiyorum ama hemen o pozisyondan kurtulduk ve eve gittmek için arabaya bindik.

Bölümün  Sonu

Umarım beğeniyorsunuzdur. Ama hiç yorum yapmıyorsunuz küçük bir yorumada razıyım ama eğer beğenmiyorsanız bende yazmaya devam ettmem nütfen yorumlarınızı esirgemeyin oldukça hızlı yazıp yayınlıyorum nütfen yorum yapın sizi seviyorum :-)

Exo  WOLFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin