6. Bölüm
#Didem
Sabah kalktım elimi yüzümü yıkadım ve aşağı kızlara kahvaltı hazırlamak için indim.
#Ayşegül
Aşağı indim mutfaktan harika kokular geliyordu bizim Didem bu kadar marifetlimiy di. Masaya oturdum Defne'yi bekliyoruz.
#Defne
Tüm gece uyumadım olanları düşündüm kapı çaldı. Gelen Didem di kahvaltı hazırlamış beni çağrdı.Bende kalktım ve Kahvaltıya indim.
#Didem
Ayşegül bugün akşam yemeğini sen hazırla çünkü senin suçun sen çağırdın sen yap yemekleri.
#Ayşegül
Didem saçmalama ben yemek yapamam ne olur yardım edin siz yemekleri yapın ben evi temizleyim olurmu.
#Defne
Tamam ben yardım edicem. Biz Didem ile yemek işine girdim Ayşegül evi temizledi ve akşam olmuştu nerdeyse hemen duşa girdim ve hazırlandım.
#Didem
İşimiz bitmişti ve herşey hazırdı hazırlanma sırası bizdeydi.Odama çıkıp hazırlandım.
#Ayşegül
Sonunda herşey hazırdı bende hazırdım kapı çaldı.
#Defne
Kapı çaldı ve açtım komşularımız geldi sandım ama karşımdakini görünce şok oldum bu benim eski sevgilimdi. Ben onu terk etmiştim. Ama şuan karşımda içeri girdi.Kızlar kim geldi diyince ve görünce onlarda şok olmuşlardı.
#Didem
Kapı yeniden çaldı exo gelmişti.
#Kai
Evde bir erkek görünce çok şaşırdım açıkcası.
#Ayşegül
Berkanı exo ile tanıştırdı bu Defnenin eski erkek arkadaşı diye masaya oturduk atmosfer biraz sıkıcıydı herkez yemeğini yedi ve salonda oturuyordu benim aklıma bir fikir geldi hadi dedim.Doğruluk mu? Cesaretlik mi? oynayalım dedim.Didem bağırdı harika bir fikir diye önce kural koyduk yalan söylemek yok diye ve ceza ise dudaklarından öpmek dedim.Herkes bana bakıp olmaz dedi ama oyunu ben kurdum istediğimi yaparım dedim.Kimse birşey demedi ve devam ettik.
#Didem
Ayşegül güzel bir fikir söylemişti ama ceza ağırdı öpmek ne yaa neyse Ayşegül şişeyi çevirdi Luhan ve bana geldi. şansa bak yaa Luhan sordu doğruluk mu? Cesaretlik mi? diye ben tabi doğruluk dedim. Bana sorduğu soru imkansız bir aşka inanırmısın diye. Ben imkansız aşk yoktur dedim. Bana güldü komik olan birşey yoktu.Neyse ben çevirdim.
#Ayşegül
Didem şişeyi çevirdi bana ve Baek-hyuna geldi.Ben sordum Doğruluk mu?Cesaretlik mi?diye.Doğruluk dedi.Ne soracağımı bilemedim bir soru buldum ve sordum aşkın için en büyük fedakarlık ne olur dedim.Bana ölüm diye cevap verdi ben aşkım İçin ölümü göze alırım dedi.Bu cevaba biraz şaşırdım neyse şişeyi çevirdim.
#Defne
Ayşegül şişeyi çevirdi kai ve bana geldi. Kai sordu doğruluk mu? Cesaretlik mi? diye şimdiye kadar herkes doğruluk demişti bende bu yüzden Cesaretlik dedim. Nasıl olsa kötü birşey yaptırmazdı ve bana dediki eminmisin evet dedim.Ne yaptıracağımı bilmeden ne kadar rahatsın dedi. Bende basit birşeydir dedim.Dinle ve gör kolay mı zormu söylüyorum. Beni öp dudaklarımdan hemde 10dk boyunca dedi.Herkes bana baktı ahh benim salak kafam neden cesaretlik dedim ki. Mecburdum ve yaklaştım belki vaz geçer diye ama geçmedi ben geçicektim beni öpmeye başladı dudakları çok sıcaktı bu 10 dk biran önce bitseydi keşkem ve bitti ohhh sonunda bitti herkes bize bakıyordu hele Berkan Kai dövcek gibi bakıyor du neyse oyuna devam ettik sonra gittiler. Berkan burda kalacaktı çünkü hem benin için hem de tatil için gelmiş ti iyi bare Koreceyi öğrenmiş. Neyse herkez odasına çıktı yatağa yatım. Ve öpücüğü düşünüyordum.Neden birden aklıma geldiki ama çok güzel di.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo WOLF
Fanfiction3 genç kız koreye okumaya gider ama en önemlisi başlarına neler geleceğini bilmemektedirler.