7. Bölüm
# kai
Defne karşımda baygın yatıyordun ona birşey oldu sandım kendine gelmeye başladı bende hemen yardım edip eve götürdüm tabi kızlar çok endişendiler ama bir yandan da iyi oldu.Çünkü partiye gidmezlerdi bu daha iyi biz eve gittik Suho bana sordu sen nasıl Defne'yi buldun diye bende dedim.Aramaya çıktım ve ormanda onu baygın görünce yardım ettim o kadar.
#Suho
Yani başka bir sebebi yok dimi.Kai eyer varsa nütfen yolun başından vazgeç baban ne yapar seni biliyormusun önce Defne'yi öldürür sonra seni birisiyle evlendirir.O yüzden dikkat et.
#Kai
Suho abi doğru söylüyordu böyle bir şey olursa babam Defne'yi kesin öldürürdü ona bir şey yapmasa beni başkasıyla evlendirdi. Hem zaten Defne'ye ne hissettiğimi ben bile bilmiyorum.
#Didem
Defne seni öyle görünce çok korktuk bundan sonra sakın yanlız dışarıya çıkma tamam'ı.
#Defne
Tamam merak etmeyin bana bir şey olmaz hadi kalkıp yatın sabah erken kalkıcaz. Kızlar yatı bende su almak için mutfağa indim.Cam açıktı güneş doğcaktı dışarı biraz ediyordu ben birden karşıdan birini gördüm bizim eve bakıyordu neyse canım sanırım beğenmişdir.
#Luhan
Camı açtıp ve etrafa baktım birde karşıdan biri hem bizim evi hemde kızların evine bakıyordu bu keskinlikle bir vampir di nasıl buldu burayı hemen bizimkilere haber vermek için aşağı indim. Ve Suho abi şuna gelde bir bak.
#Suho
Bu bir vampir ve bizim eve ve kızlarlın evine bakıyor ne yapmamız gerek ve birden bizi görüp kayboldu neyse ki dün parti vardı ama kızlar gitme di iyiki.
#Defne
Sabah kalktım ve hazırlandım ben okula erken gidicektim ve evden çıktım çok ıssız bir sokakta yürüyordum arkamdan ayak sesleri geliyordu ben hızlıca oda hızlanıyor.Yavaşlayınca o da yavaşlıyor kim diye arkamı dönüp baktım tanımadığım biri bu Bügün bizim eve dikkatlice bakan adamdı kolumdan tutu bekle bir yere gitmeliyiz dedi.Ben hayır kimsin be demeden kai adama yumruğu geçirdi ve beni ordan uzaklaştırdı.
#Kai
Onu takip ediyordum ve beklediğim gibi vampir onu alıp götürmek için gelmişti yani yine düşmanlarımız ortaya çıkacaktı.Neyse Defne'yi alıp kahve içmeye gittik çok güzel bir gülümsemesi vardı.
#Defne
Kai orda olduğu için çok şanslıydım birlikte kahve içmeye gittik ilk defa bana yakın davranıyordu.
#Didem
En Son evden ben çıktım çünkü diğerlerinin işleri vardı.Kapıdan çıktım arkadan biri elini omuzuma koydu bu Luhan dı okula birlikte gitmeye ne dersin dedi olur dedim.Ve yürümeye devam ettik.
#Ayşegül
Markete girdim içecekler bölümünde içecek alırken aynı içeceye el atık bu Baek-hyun du birbirimize güldük benle okula gelirmisin dedi olur dedim ve marketten çıktım ve okula doğru yürüdük.
#Suho
Birden gelecek hakında bir şeyler gördüm Defne ve Kai ile tam net değil di ama daha fazla göremedim.
#Kai
Luhan yanıma geldi Suho abi dediki.Hazırlanın güçük bir savaşa gidiyoruz dedi.Ben şoktaydım ne savaşı ne şaçmalıyordu neyse kalktım ve hazırlandım Suho abinin yanına gittim bana tek dediği şey Defneden uzak dur kai ikiniz içinde iyi olmayacak. Dedi ne anlama geliyor du kafam karışmıştı ne demek istedi neyse 1 hafta burda olmayacaktık.
#Didem
Bir haftadır Ortada görünmüyorlar nereler acaba. Derken Ayşegül çığlıklarla aşağı inmesi oldu geldiler geldiler. Diye.
#Baek-hyun
Ayşegülün çığlıklarını duyabiliyordum. beni bu kadar merak mı etmişti bir zaferle döndük artık buralara bir vampir Bile giremiycekti.
#Didem
Bune heycan arkadaş neyse bahçeye çıktım Luhan biraz konuşabilirmiyiz dedi. Tabi dedim arka bahçeye gittik ve Luhan söze girdi bak Didem eyer sana ümit verdiysem özürdilerim ama sakın başka bir şey anlama sana arkadaş olarak yaklaştım ama şimdi bir daha birbirimizi görürüesek sadece bir selam verelim dedi.Tabi böyle diye bilirdi o benim neyim ki hesap sorabilirdim ama söylediği sözler kalbimi acıtı böyle beklemiyordum.
#Ayşegül
Baek-hyun beni çağrdı.Bende tamam dedim.Mutfağa geçtik ben başlayım dedi. Eyer bana karşı birşeyler hissediyorsan hemen o hisslerden vazgeç çünkü ben sana karşı hiçbirşey hissetmiyorum dedi.Gözlerim doldu ama kendimi tutum. Canım yanıyor du.
#Luhan
Dideme söylenmesi gereken herşeyi söyledim. Büyük ihtimale Baek-hyun da Ayşegüle söyledi ama kai abi böyle yapmak istiyordu.Defne'yi kendinden uzak tutmak istedi.
#Didem
Luhan nin söylediklerinden sonra burda kalamazdım bovulumu topladım ve yarın sabah kızlar uyurken Türkiye ye dönücektim nasılsa mezun olmamıza ne kaldı şurda. Ve sabahın köründe evden çıktım Luhan la karşılaştım ne bu hal nereye gidiyorsun diye sordu bende Türkiye ye geri dönüyorum dedim.
#Luhan
Bu cevap üstüne yıkılmıştım neden gittiğinde biliyorum benim yüzümdendi ve bana asla engel olma dedi. Ve gitti düzgüncene vedalaşamadan.
#Ayşegül
Baek-hyun söyledikleri için Türkiye ye dönüyorum sabah uçağım vardı evden çıktım karşımda. Baek-hyun ne yapıyorsun dedi.Bende gidiyorum dedim. Saçmalama dedi bende çekin gittim.
Bölüm Sonu
Sizce Ayşegül ve Didem gidicek mi diyer bölüm de görüşmek üzere. umarım beğendiniz görüşürüz sizi seviyorum :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo WOLF
Fanfiction3 genç kız koreye okumaya gider ama en önemlisi başlarına neler geleceğini bilmemektedirler.