4. Bölüm
#Luhan
Ben bakarım ve kapıyı açtım ve karşımdaki Bügün bana çarpan kızdı ne işin var burda yoksa sapık felanmisın beni takip ediyorsun.
#Didem
Bugün bana çarpan ukala salak bana ne dedi sapıkmı bak ben yeni yan komşunuzum ve bir Merhaba demeye geldim. İçeriğe eğilerek merhaba dedim yanlız bu ev hep erkek doluydu heralde aynı evde kalıyorlar 12 erkek çok tuhaf.
# Chanyeol
İçeri girmezmisin dedim ve tüm gurup özellikle Luhan çok pis bir bakış attı.
#Didem
Pardon yarım saatl sonra gelsem diyer kızlarda getirsem olurmu dedi.
#Chanyeol
Tabiki ben bitim
#Didem
Tamam o zaman yarım saat sonra görüşürüz.
#Luhan
Neden şimdi davet etinki ne yapıcaz şimdi.
#D.O
Ne mi yapcaz normal insanlar gibi davrancaz
#Luhan
Tamam sanki biz normalizde neyse etrafı toplayın bare.
#Defne
Didem geldinmi nerde kaldın merak ettim seni.
#Didem
Kızlar hazırlanın yarım saat sonra yan komşulara devetliyiz.Ve evde 12 erkek düşünebiliyor musun.
#Ayşegül
Ne dedin 12 erkekmi yuhhh neyse tamam ben hazırlanmaya gidiyorum.
#Defne
İyi o zaman ben de hazırlanmaya gidiyorum duş aldım ve saçımı düzleştirdim ve kot şort üzerine pembe bir gömlek giydim ve çok güzel olmuştum.
#Didem
Duştan çıktım saçımı topuz yaptım ve elbise giydim acaba ukala çocuk beğenirmiki ahhh ben kafayı mı yedim neden birden aklıma o geldiki neyse çantamı alıp aşağa indim.
#Ayşegül
Saçımı maşa yaptım ve siyah bir elbise giydim bi anda aklıma bugün markete olanlar geldi kendi kendime gülmeye başladım ne oluyor bana neyse aşağıdaki. İki güzel kızları görünce sevindim.İkiside çok güzel olmuşlardı.
#Defne
Hadi kızlar çıkalım artık.
#Kris
kai kapı çaldı bakarmısın.
#kai
Tamam kapıyı açtım ve kendimden geçtim bir an bana ne oldu anlayamadım ve karşımdaki kız bir harika ne yani kurtlardamı aşık olabilir. Neden olmasın kendime geldim ne saçmalıyorum ben.
#Defne
Kapıyı açan kişi o kadar yakışıklıydıki neyse kendime geldim ve elimi uzattım merhaba ben Defne.Sırayla içeri girdik aslında evde erkek kalmasına ramen ev çok temizdi.Neyse içeri girdik çok sıcak karşıladılar bizi.
#Didem
İçeri girdik herkes çok sıcak karşıladı bir kişi hariç.Adını öğrendim o da benim kini öğrendi adı Luhan mış ukala neyse oturduk bize çok tuhaf bakıyorlardı.
#Ayşegül
Şimdilik sıkıntı yoktu derken onu gördüm markete ramen kavgası yaptığım çocuk bana bakınca yerinden kalktı ve sen diye bağırdı bende evet ben dedim.O kim olur da bana bağrır.
#Tao
Baek-hyun siz tanışıyormusunuz.
#Baek-hyun
Benle birlikte evet dedi.Aslında hırçın bir kız olmasa güzel bir kiz şimdi canım aman neyse.
#Lay
kaç yaşındasınız.
#Defne
Ben 19 yaşımı doldurdum onların 2 ayı var aralarında en büyük benim o yüzden pekâlâ siz kaç yaşındasınız.
#Suho
Baek-hyun 19 'una. girdi evet bu doğruydu. Luhan da 19'una girdi. Chanyeol da 18 yaşında 1 ay sonra doğum günü. Xiumin de 18, Kris de 19, D.O 18, Lay 19, kai 19, Sehun 18' Tao 18, Chen 18 ben ise 19 ama ay olarak onların büyüğü sayılırım.
#Ayşegül
Anladım o zaman lise sona gidiyorsun biz de koreye zaten bu yüzden geldik.
#Chen
Neden koreye okumak içinmi.
#Didem
Evet biz türküz ve buraya okumaya geldik lise sonu ve üniversite 'yi burda okuycaz pekala bize okul için yardım edebilirmisiniz sizin gittiğiniz okul mesela biz de oraya kayıt olabilirsiniz ne dersiniz.
#Luhan
Katiyen olmaz hayır olmaz.
# Xiumin
Neden olmasın bence süper fikir.
#Defne
Bahçeye hava almaya çıktım ve bir köşeye yaslanıp gözlerimi kapattım. Biri elimi tutuyordu kim di acaba ama gözlerimi açarsam çok utanırım neyse aman gözlerimi açıp etrafa baktım 1 dakika önce elimi tutan biri hiçbir yerde kim di acaba
#Kai
Onun gözlerini kapattığıni görünce dayanamadım bana neler oluyor böyle elini tuttum gözlerini açamadım ve hemen yanından kaçtım umarım beni görmemiştir.
#Didem
Yukarı tuvaleti arıyordum karşıma birden Luhan çıktı ne yapıyorsun burda dedi. Tuvaleti arıyorum dedim.Ben tam giderken kolumdan tutup beni duvara çekti ne yapıyorsun manyak dedim.Neler karıştırdığını bilmiyorum ama. gözüm senin üstüne kolumu çok sıkmıştı canım yanıyor du ve birbirimize çok yakındık nefesini hissediyordum.Ve hemen çekilmesini söyledim ve çekildi kolum çok acıyor du bir tuvalet yüzden başıma bu geldi.
#Ayşegül
Ben evden yaptığım kurabiyeleri almaya gitim kapıdan içeri girdim ve arkamdanda biri içeri girdi sanırım bizim kızlardan biriydi ve başımı kaldırdım gözlerime inanmadım bu_____ bu bu Baek-hyun du şaşırdım birden ve senin burda ne işin var dedim çık dışarı tam vurcaktım elimi havada yakaladı bunu bir daha sakın yapma dedi ve elimi bıraktı benden önce gitti. Ben de kurabiyeleri alıp gittim.
#Defne
Neyseki evdeydik ve hepimiz yatmıştık ama ben hala elimi tutan kişiyi düşünüyordum ahh keşke gözlerimi açsaydım Uffff.
#Didem
Luhan'ın beni kendine çekip duvara yapıştırması biraz canımı yakmıştı ama birbirimize çok yakındık onun nefesini hissettmek güzeldi yooo olamaz ben aşık mı oluyorum.
#Kai
Elini tuttuğumda içimde birşeyler oldu sanki tuhaftı neyse boşver canım.
#Luhan
Didemi kolundan tutup kendime çektiğimde bir şeyler hissedtim hata duvara dayalıyken birbirimize çok yakındık nefesini hissettmek güzeldi.
#Baek-hyun
Ayşegülün elinden tuttuğumda bana öyle bir bakışı var di ki içim parçalandı uffff onu düşünmeyi kesmeliyim.
Bölümün Sonu
Umarım beğenmişsinizdir şey yazdıklarım karışık değil demi lütfen yorumlarınızı bekliyorum :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo WOLF
Fanfiction3 genç kız koreye okumaya gider ama en önemlisi başlarına neler geleceğini bilmemektedirler.