YENİ OKUL

1K 68 5
                                    

5.Bölüm

#Didem

Sabah kalktım bizim kızlar hala uyuyor ne uykusu bu böyle hem bu gün okula kayıt yaptıracaktık neyse kızları kaldırmak için odalarına gitim.

#Defne

Çok güzel bir uyku çekiyordum bir anda sırtımda buz gibi bir su hissettim hisetmemele bağırmam bir oldu bunu yapan Didem di Didem 'e kötü bir bakış attım.Ama sıra. Ayşegül de.

#Ayşegül

Tam rüyaya dalarken üzerimde acı hissettim acaba rüyaya çoktan dalmışmıydım ama rüya olmasına rağmen neden bu kadar acı çekiyordum eni iyisi uyanmak gözlerimi açtım ve sırtımda Defne ve Didem  vardı.Napıyorsun siz dememe kalmadan üçümüz yataktan düştük neyse kahvaltıyı kim hazırlıycaktı tabi bizden büyük olduğunu söylen Defne hazırlıycaktı .

#Defne

Uffff sadece 2ay büyüğüm benmi hazırlamak zorundayım canım neyse bugünlük ben hazırlıycam.Kahvaltıyı yaptık masayıda topladık sıra hazırlanıp okula gitmekte.

#Luhan

Sabah kalktım yine okul uffff bıktım artık neyse duşa girdim ve aşağı indim.Kahvaltı çoktan hazırdı ve masaya oturdum.

#Suho

Heyyyyyyy herkesi bekle daha diğerleri kalkmadı hem bugün okul var unutma kalk formanı giy.

#Defne

Evet okula gelmiştik ve kaydımızı yaptırmıştık geriye kalan okul formasıydı. Forma satılan bir mazağa gittik ve artık okul için hazırdık.Sınıf öğretmeninin adı Nanay dı bizim sınıfımız C şübesiydi ve sınıfın önüne geldik ve kapıyı çalıp içeri girdik.

#Kai

Dersin ortasında kapı çaldı öğretmen yeni 3tane arkaşınız var dedi.Ve bunlar bizim yan komşumuz du.

#Ayşegül

Sınıfa girdik öğretmen yerlerimizi gösterdi ve beni arkada bir yeri gösterdi kimseyle göz teması yapmıyordum hoca adını söyleyince öğretmene dönüp baktım yalvaran bir köpek yavrusu gibi ama işe yaramadı ve sıra arkadaşım.Baek-hyun du uffff çıldırcam.

#Didem

Sınıfa girdim öğretmen yerimi gösterdi ve ben ukalayla aynı sınıfta ve sıra arkadaşı haa ne yapıcam ben yanına oturdum. Napıyım.

#Defne

Sınıfa girdiğimizde bizim yan komşumuz olanlar yani 12 değil sadece 6 bu sınıfaydı Kai,Luhan,Baek-hyun, Sehun,D.o ve Xiumin bizim sınıfaydı ben kai 'nin yanına oturmak zorunda kaldım çünkü tek boş yer orasıydı.

#Luhan

İnanmıyorum yanıma oturan Didem oturdu ve dönüp ona tek dediğim şey sen harbi sapıksın yinemi beni takip ettin.

#Didem

Ahhh ukala ' nın dediğine bak sapıkmı aptal sen kendini ne sanıyorsun da bana sapık diyorsun tabi bunları içimden söyledim.Bana bak evimiz bu okula yakındı bizde buraya kaydolduk yani seni takip ettiğim felan yok anladınmı.

#Baek-hyun

Dün olanlardan sonra bide yanıma oturdu aslında dün için özürmü dilemeliğim hayır niye özür diliycekmişim sanki ben birşey yapmadım.

#Defne

Zil çalmıştı kızlarla birlikte kütüphaneye gittidik kızlar kitap okurken ben kitap bakıyordum ıssız bir köşede bizim yan komşular 12 erkek olan exo kendilerine taktıkları isim neyse sessizce konuşmalarını dinledim fazla birşey durulmuyor du ama bu gün bir tutulmadan bahsettiler sonra yanlışıkla raftan bir kitap düşürdüm ve hemen kafamı eğdim beni görmesinler diye arkalarını dönünce ben hemen kalkıp ordan uzaklaştım ve birden kai 'ye çarptım orda değilmiydi neyse ne işin var burda dedi. Bende tabi lafı değiştirmeye çalıştım burası bir kütüphane ve kitap bakıyordum neyse kızlar bekliyor görüşürüz.

Exo  WOLFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin