9.Bölüm
#Defne
Eve gitmek için arabaya bindik kai bana açmasın diye sordu evet gerçekten açtım ve bir yerde durduk ve birşeyler yedik arabaya bindik ben ahhh çantamı unuttum dedim.Kai arabadan indi ve çantamı alıp geldi. Çantayı bana uzatı elinden alırken elim eline değdi sanki ateşi vardı. Yanıyordu resmen ben bekle birşey alıp gelicem dedim.Arabadan indim eczane ' ye girdim ve bir ateş düşürücü aldım arabaya bindim ve hemen kai'ye ilacı verdim.Bune dedi yanıyorsun resmen al ve iç dedim. İçmedi ateşim yok dedi yola devam ettik.
#Kai
Elremiz birbirine değdi hemen elimi çektim. Defne arabadan indi bana ilaç alıp gelmiş gerek yok dedim. Israr etmedi neyse yola devam ettik.
#Suho
Kai 'nin babası bizi yanına tatil yapmamız için çağırıyordu kai ile konuşmam lazımdı.
#Kai
Defne'yi eve bıraktım ve kendi evime geçtim Suho babamın aradığını ve bizi oraya tatile çağırdığını söyledi.Amacı bizi tatile için çağrmak değildi beni evlendirmeyi düşündüğü kızlı göstermekti. Neyse pekala gidip bu işin olmayacağını söylemek için kabul ettim.Pekala kaç haftalığına çağrıyor.
#Luhan
2 haftalığına çağrıyor belki bakarsın kızı seversin ve evlenirsin orda kalırsın.
#Kai
Luhan böyle birşey olmayacak neyse hazırlanın biran önce gibip gelelim.Hazırlandık ve yola çıktık benim aklım Defnede 'ydi onu yanlız bırakıp gidiyorum. Umarım birşey olmaz neyse ki gelmiştik babam bizi karşıladı. Seni ne kadar özlemişim dedi babamın arkasında bir kız vardı tahmin ettiğim gibi bana yaklaşıktı ve elini uzatı.Merhaba ben Eun mi tanıştığıma memnun oldum bende memnun oldum.
#Eun mi
Çok yakışıklı birisiydi emin o da beni sevicekti. İçeri yemek yemeğe girdik gurubunun beni sevdiğini pek söyleyemem.
#D.O
Açıkcası kızı pek sevmemiştim. Çünkü kai'nin Defne'yi sevdiğini biliyorum o da daha kabulenemedi ama o Defne'yi seviyor.
#Kai
Kızı hiç sevmedim ben hala Defne'yi düşünüyordum.Yemekten sonra odama çıktım kızda odaya girdi bu ne rahatlık beni sevdiğini söyledi daha geleli 2 saat oldu dedim.İlk görüşte aşka inanırmısın dedi.Hayır dedim bana nasıl olsa beni seviceksin evlenicez yani seviceksin dedi.
Ben şunu aklına sok ben seni sevmiyorum sevmicemde çünkü ben başka birisini seviyorum. Senle evlenmiycem anladınmı.Onu sana unuturucam. Hala üstleniyor aptal mı nedir yaa unutturamasın canım ve odadan kovup babamın yanına gittim ben bu kızla evlenmem başka biri ilede evlenmem evlenmiycem de anladım ve burdan gidiyorum.
#Young ho (Kai 'nin babası)
Oğlum evlenme tamam ne zaman evlenmek istersen o zaman evlen ama tatilin bitene kadar.Burda kal.
#Kai
Tamam ama o kızı burdan gönder.Babam onayladı ilk defa ondan beklenmedik bir hareketi bunun altında birşey vardı neyse ama aklım Defnede 'ydi
#Defne
Eve geldim kai gile gidiyim dedim kapıyı çalıdım kimse yoktu hepsi nerdeydi acaba telefonu aldım Chanyeol 'a mesaj attım nerdesiniz diye 2 haftalığına tatile çıktıklarını söyledi kai'nin babasının yanında olduklarınıda yani 2 hafta yoklardı. Ben de yatmak için odama gittim yastığa başımı koydum ama içimde bir şey vardı kalbim onu göremeyince özlüyordu uffff onu düşünmeden yapamıyorum.Bir hafta çoktan olmuştu ama bana 1 ay gibi geldi 1 haftaları vardı. Kai'yi aramaya karar verdim. Ve kai'yi aradım.
#Eun mi
kai telefonunu bahçede unutmuş ve telefonu çaldı arayan bir kızdı acaba o kız bu kızmıydı neyse telefona cevap verdim. Alo kimsiniz (Defne)Ben yanlış mı aradım
hayır ben kai'nin nişanlısıyım söyleğin kai ile konuşmam gerek o mu o şuan duşta çıktığında söylerim canım bay.Telefonu kapattım arkamı döndüm kai arkamda çok sinirli duruyodu
#Kai
Telefonumu açıp Defne'ye yalan söyledi bu kız kendini ne zannediyor şuan onu öldürmek istiyorum ve tuttuğum gibi onu evden attım tüm exo üyeleri bana bakıyordu belki beni daha önce böyle sinirli görmemiştirler belki.Defne'yi aradım ama cevap vermedi. >.<
#Defne
Telefonu kapattıktan sonra olduğum yere düştüm ve ağladım ağladım ben ne zanetimki onun nişanlısıymış bir yirmi dk Sonra telefonum çaldı ama açmadım arayan Kai ama açmadım artık ondan uzak durmam gerek ve ben onu çok özlüyorum kalbim onu arıyor hiçbirşey yemez içmez oldum eve kapatım kendimi ve 2 hafta dolmuştu bügün kesin dönüceklerdi perdeyi açtım gözüme güneş ışınları vuruyor du camdan aşağı baktım exo gurubuydu gelmişlerdi. Perdeyi kapatım kapı çaldı gelen exo 'ydu neyse evi temizledim üstümü giydim kapıyı açtım neden bu kadar geç açtın kapıyı dedi.Chanyeol uyuyordum kapı sesine uyandım neyse geçin içeri hepsi teker teker içeri geçti kai de yanımdan geçti.Yüzüne bile bakmadım hepsi içeri geçti eeee tatil nasıl dedim exo 'nun hepsi güzel dedi bir kişi hariç Kai ben neden nişanlın oradaydı neden kötü geçtiki dedim kai bana bir sinirli bakışı attı. Ve tüm exo üyeleri bana bakıyordu.
#Kai
Defnenin öyle demesi ben bilmiyorum ama içim acıdı ama birşey demedim üyeler bana bakıyordu düşüncelerimi okuyorak anlamışlardır ama ortada yanlış anlaşılma var Eun mi benim hiçbirşeyim bu konuyu daha sonra konuşmaya karar verdim.Eniysi Defnenin duymak isteği kelimeleri söylemekti Defne'ye dönüp evet haklısın aslında niye kötü geçsinki nişanlım ordağdı bence de güzel geçti Defnenin gözleri doldu ağlamamak için kendini tuttuğu 50 metre öteden anlaşılırdı.Konuyu değiştiridi biraz oturduktan sonra kalktık Defne kapıyı kapatı ve ağlamaya başladı. Yanına gidip o benim nişanlım felan değil demek isterdim ama demedim. Yarın okul vardı erken yatım.
#Defne
Söylediği sözler çok canımı yaktı ama ben ağlamamak için kendimi zor tutum.Neyseki gittiler şimdi rahat rahat alağa bilirim.Yarın sabah okul var ben gittmiycem sabah oldu kalktım bugün okula gittmiycem o yüzden yeniden yatım.
#Kai
Okula geldik derse girdik Defne yoktu derste başlamıştı ama neden gelmediki birşeymi oldu okul çıkışı giderim daha üç ders var dayanamıycam ve dersten çıktım ve Defne gile gittim.
#Defne
Kapı çaldı gözlerimi inanamadım karşımdaki eski sevgilim Berkan 2 ay önce de gelmişti ama işi çıktığı için gitmişti neyse içeriye girdi kapı yine çaldı.Gelen kai'yidi o da içeri girdi bana bu kim diye sordu bende eski sevgilim dedim kai gözlerini büyütü okadar çok büyütüki gözleri fırlıycak sandım neyse içeriye girdi Berkana bakışları çok sinirliydi ben mutfağa gittim. Su içmek için arkamdan biri bana sarıldı arkamı gördüm Berkandı ne yapıyorsun diye ittim o sırada kai bize bakıyordu. Ben gidiyorum dedi ve gitti ben de Berkana çok sinirli bir bakış attım.Berkanın benimle önemli bir şey konuşması lazımmış.
#Berkan
Ben Defne'yi hala seviyorum zaten o benden ayrılmıştı büyüzden ona yeniden başlamak istediğimi söyliycem.
#Defne
Evet Berkan ne diycen söyle.
#Berkan
Defne seni seviyorum biliyorsun o yüzden yeniden başlayayım yeniden sevgilim ol ne dersin.
Bölümün Sonu
Umarım beğendiniz yeni bölümde görüşmek üzere hepinizi seviyorum :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo WOLF
Fanfiction3 genç kız koreye okumaya gider ama en önemlisi başlarına neler geleceğini bilmemektedirler.