3

171 13 1
                                    

Г.Т. Неутрал
Сохюн се събуди от алармата. А Сехун беше събуден от баща си. Така беше всяка сутрин. Докато Сехун закусваше, Сохюн вече си обличаше униформата. Богаташа обличаше своята униформа, а Сохюн вече се обуваше и тръгваше.

Г.Т. Сохюн
Докато вървях към училище слушах музика. По едно време видях Джени и отидох при нея. Двете заедно отидохме на училище. Когато бяхме почти стигнали видяхме Кай. Джени не спря да го гледа.

Сохюн:
Заговори го.

Джени:
Не. Това няма да стане.

Сохюн:
Добре тогава.

Бутнах Джени, а тя падна на земята. Кай я видя, отиде при нея и й помогна да се изправи.

Кай:
Добре ли си?

Джени:
Да. Просто се спънах и паднах.

Кай:
Чудех се нещо.

Джени:
Какво?

Кай:
Би ли искала някой път да излезем?

Джени:
Добре. Защо не?

Кай:
Ще ти звънна. Но първо си дай номера.

Джени леко се засмя и даде номера си на Кай. Ако се съберат ще бъдат най сладката двойка.

След малко Джени се върна при мен и ме прегърна.

Джени:
Не мога да повярвам че го казвам но благодаря ти че ме бутна.

Сохюн:
Какво стана?

Джени:
Покани ме на среща.

Сохюн:
Наистина ли?

Джени:
Да.

Сохюн:
Длъжница си ми.

Джени:
Добре. Сега хайде да влизаме че след малко почваме.

С Джени се запътихме към класната стая. Не можеше да спре да се усмихва.

Сохюн:
Стига си се усмихвала.

Джени:
Не мога. Много съм щастлива.

Сохюн:
Здравата си хлътнала.

Джени:
Я млъквай. Ти влюби ли се вече?

Сохюн:
Ами....

Звънеца би. Госпожата влезе и започнахме часа.

Г.Т. Сехун
Когато бях пред училището видях Кай. Реших да отида при него, но го видях че отива при някакво момиче. Това беше новата. Как се казваше? Май че беше Джени. Няма значение.

Our story (ЕХО FF) [ВРЕМЕННО СПРЯНА]Where stories live. Discover now