9

105 14 1
                                    

Г.Т. Неутрал
Сехун и Сохюн се разхождаха от няколко часа. Не подозираха че ще се сближат толкова много само за един ден. Всичко беше прекрасно. Но дъжда провали чудесната разходка.

Сохюн:
Ако искаш да отидем у нас. Живея на близо.

Сехун:
Няма да е зле

Тръгнаха към дома на Сохюн. Когато влязоха усетиха прекрасният аромат на домашно сготвена вечеря.

Сохюн:
Здравей мамо

Суджин:
Здравей мила. О довела си приятел

Сохюн:
Да. Нали не е проблем?

Суджин:
Няма проблем

Сохюн:
Просто заваля и...

Суджин:
Казах ти че няма проблем.

Сохюн:
Добре.

Суджин:
А ти как се казваш? Предния път като дойде не можахме да се запознаем

Сехун:
Казвам се Сехун. Съученик съм на Сохюн.

Суджин:
Аз съм Суджин. Може да останеш да спиш тук но ще се наложи да си на дивана понеже нямаме гостни стаи. Но дивана е много удобен за спане.

Сехун:
Добре. Няма проблем

Суджин:
Тогава хайде да ядем

Докато вечеряха никой не каза не нищо. Беше тихо. Когато се нахраниха оправиха масата, Суджин отиде в стаята си а Сехун и Сохюн гледаха филм. Остваха около 30 минути до края на филма когато Сохюн заспа. Сехун не усети как тя положи главата си на рамото му. Когато филма свърши той тръгна да става но когато усети тежестта на рамото си спря. Погледна към Сохюн и се усмихна. "Красива е дори когато спи"- помисли си той. Вдигна я и я заведе в стаята й. Остави я на леглото й, зави я и се запъти към вратата.

Сохюн:
Остани.

Сехун спря на място. Помисли си че Сохюн си мисли че Джебум е тук. Натисна дръжката на вратата и я отвори.

Сохюн:
Моля те Сехун

Спря отново и се усмихна. Но когато се сети за Джебум усмивката му изчезна

Сехун:
Но Джебум. Той...

Сохюн:
Вече не го обичам като повече от приятел.

Сехун:
Добре. Тогава ще остана тук. С теб

Сехун легна до нея и я прегърна. Тя също го прегърна и заспа с усмивка. А Сехун не можеше да повярва. Сега прегръщаше неговата първа истинска любов. Той никога не се беше влюбвал и не знаеше какво е чувството. Но вече знаеше. Беше влюбен в момичето което не понасяше а сега са най добри приятели.

Our story (ЕХО FF) [ВРЕМЕННО СПРЯНА]Where stories live. Discover now