2

179 13 2
                                    

Г.Т. Сохюн
Събудих се от алармата. Още един скапан ден в който трябва да видя физиономията на онзи кретен. Исках да кажа Сехун. Не закусих, а направо си облякох униформата и тръгнах към затвора наречен училище.

По пътя срещнах Джени. Отидохме заедно на училище. Точно преди да влезем някой ме спъна. Познайте кой беше. Негово величество О Сехун.

Джени:
Добре ли си?

Сохюн:
Да. Нищо ми няма. Просто се спънах.

Джени:
Сякаш не видях онзи те спъна. Не му знам името.

Засмяхме сме и влязохме в училището.

Г.Т. Сехун
Когато бях пред училището видях Сохюн. Реших да я спъна. Беше ми скучно.(кретен) След като я спънах се засмях. Толкова ми е приятно като я тормозия.

Г.Т. Неутрал
Сехун влезе в училището. Повечето момичета бяха на път да припаднат. Някои момчета също. Така става когато най готиното и красиво момче в цялото училище, върви по коридорите.

Сехун влезе в класната и отиде при момчетата. Не след дълго влязоха и Сохюн и Джени. Кай огледа Джени и се усмихна.

Часа започна и госпожата влезе в стаята.

Г.Т. Сохюн
Докато си записвах в тетрадката нещата които госпожата записваше на дъската, някой метна някаква бележка към чина. Отворих я и там пишеше.....

"Ей, зубър. Понеже си добро момиче ще ми напишеш домашните. Ако откажеш ще пострадаш.
                                             -Сехун"

Отговорих му кратко, точно и ясно.

"Майната ти, Сехун.
                                            -Сохюн"

Метнах му листчето и не след дълго получих отговор.

"Щом е така ще пострадаш.
                                              -Сехун"

"И ти ще пострадаш ако директора разбере че някой друг ти пише домашното.
                                             -Сохюн"
Г-жа:
Сохюн, Сехун какво правите?

Сохюн и Сехун:
Нищо.

Г-жа:
Какви са тези бележки? От Сехун се очакваше, но не и теб Сохюн. И двамата ще останете след часовете.

Сохюн:
Но госпожо.....

Г-жа:
Никакво "но". Ще останете след часовете и точка.

Our story (ЕХО FF) [ВРЕМЕННО СПРЯНА]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن