Byun Baekhyun
19 lat, dzieli szkołę z pracą jako pokojówka, pracuje w każdy czwartek, piątek i sobotę w hotelu wraz ze swoimi przyjaciółmi - Do Kyungsoo i Lu Hanem. Ich szef - zrzędliwy i z okropnym charakterem - Kris Wu, codziennie wyżywa się na nich, wmawiając biedakom, że gówno w życiu osiągną. Byun uczy się na przyzwoitym poziomie, to jego ostatni rok szkoły i zastanawia się jak dostanie się na wymarzone studia, gdy wszystkie swoje oszczędności wydaje na ubrania i jedzenie... dużo jedzenia... Nie ma weekendu, żeby nie wyszedłby ze znajomymi "na mały" wypad na papu. Wierzy w to, że w jego portfelu i na karcie mieszkają złośliwe Mopsy, potworki zjadające wszystkie jego pieniądze. W końcu nikt nie jest takim Januszem oszczędzania jak on. Jest uroczą kluską.
Do Kyungsoo
19 lat, chodzi z Baekhyunem do klasy, pracuje z nim w hotelu. Ma creepy spojrzenie i skrycie podkochuje się w Kim Jonginie choć wolałby znaleźć się w jednej z części Piły jako gracz, niż wyjawić tą tajemnicę komukolwiek. Czasami musi gryźć się w język, żeby nie palnąć przy Lu i Beku czegoś o "nieziemskoseksownymtyłeczkuKimJongina'. Uważa swoich przyjaciół za skończonych debili i zastanawia się czy to zaraźliwe. Uwielbia gotować ale gdy Byun przychodzi do niego, musi chować jedzenie bo tej klusce nie kończy się miejsce w żołądku. Lunatykuje.
Lu Han
19 lat, częściej go nie ma niż jest w szkole, zwykle 80 %swojego czasu spędza w domu swojego... to skomplikowane. Sehun uwielbia kupować mu ładne rzeczy a w zamian chce mieć uroczego Luhana caaałego dla siebie. Luhan to mały wielki zbok i tylko peniski mu w głowie. Często zaczyna znienacka gadać z Baekhyunem o jakichś pozycjach seksualnych i omawiać szczegóły zbliżeń, nie zwracając uwagi na przerażonego Kyungsoo któremu z minuty na minutę twarz robi się coraz bardziej czerwona. Domyśla się sekretu Kyungsoo i obmyśla szatański plan zamknięcia ich gdzieś na kilka godzin.
To by było na tyle ^^' napiszcie co myślicie i czy chcielibyście czytać takie coś :3
CZYTASZ
Pokojówka | Chanbaek
FanfictionTrzech niepoważnych przyjaciół, wielkie miłostki, codzienne problemy i wpadka po wpadce. Baekhyun nie wie czy nie przesadza z wydawaną kasą ale zwala winę na Mopsiki, Kyungsoo szybciej się potnie i zagłodzi niż przyzna do zakochania a Luhan właśnie...