Bir bölümü karanlık içinde boğulmak üzere olan dört duvarlı odanın her tarafını ölüm sessizliği kaplamıştı.
Ayakta karşılıklı duran iki kişi vardı.
yukhei ve jungwoo.
İkisi de birbirlerine dikkatlice bakıyordu.Fakat biri diğerinden daha çok korkuyor ve bu yüzünden bile okunuyordu.
Vücudu rüzgarda sallanan ağaç misali titriyordu. Arada bir gözlerini kaçırıp düşünceleri içinde kayboluyordu.Bu iki kişinin arasında da bir naaş vardı.
yuta.
Yüzüne bir bez ile kapatmışlardı. Vücudunun görünen kısımlarından bakılırsa morarmaya başlıyordu.Yukhei,
Yuta'yı öldürmüştü.
Gece geç saatlere kadar meyhanede takılıp sersemleşen Yukhei, eve geç geldiği için Yuta'dan azar işitmişti.
Fakat kendinde olmadığı için mutfaktan bir bıçak alıp karnından defalarca bıçaklamaya başlamıştı.Jungwoo odasındayken bir çığlık sesi duyduğu an olay yerine gidip Yukhei'yi durdurmaya çalışmıştı.
Başarmıştı da.Ama Yuta'nın bünyesi bunu kaldıramayıp orada can vermişti.
Şimdi ise Jungwoo polisi ararken defalarca Yukhei'ye yerinde durmasını tembihliyordu.
Yukhei kendi düşünceleri dışında hiçbir şey duymuyordu. Naaşa baktıkça gözleri titriyor,boğazında bir şeyler düğümleniyormuş gibi hissediyordu.
Yukhei, polisin karşısına çıkamayacak kadar korkak hissettiğinden odanın karanlık yüzüne doğru yavaşça ilerlemeye başlarken Jungwoo onu durdurmaya çalışıyordu.
O an kapı çaldı. Jungwoo'nun kapıyı açmasına gerek kalmadan polisler kapıyı kırarak açmışlardı.
İşte o an sadece odada bir naaş, jungwoo ve polisler vardı. Yukhei ise iyice gizlenmeye çalışıyordu.
Bilin bakalım ne oldu?
Polisler Jungwoo'yu katil sandılar. Jungwoo, defalarca gerçeği söylemesine rağmen.
Naif ellerine bir kelepçe takılıp polislerden birkaçıyla beraber arabaya gidiyorlardı.
Geriye kalanlar ise leşi incelemeye başlamışlardı.Yukhei ise sadece olanları izledi.
Tabii ki o buna engel olmak isterdi fakat bunu yapacak cesareti bulamadı.Daha sonra arkada bir pencere olduğunu görüp gizlice oradan çıktı.
Nefes alışları düzensizdi, biri dokunsa ağlayabilirdi. Jungwoo'yu düşündükçe vicdanı sızlıyor,yaptığından pişman olduğunu bir kere daha anlıyordu.
Elini saçlarının arasına daldırarak derin düşüncelere daldı,Yukhei.
Hatta sabaha kadar.///
luwoo <3
Umarım beğenirsiniz!
aorikawa,,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
çürümüş kalplerin buluşması -luwoo.
Short Story"havada siyah bir siyah toz bulutu olduğundan göremiyorum sanıyordum; körmüşüm,haberim yok." - jungwoo+lucas(yukhei) [kısa hikaye] 18319