thirteen [FIN]

135 14 7
                                    

Basın yayın kurulu başkanı kürsüye gelirken büyük bir alkış topluluğu ile karşılandı.
Ardından sesini düzeltip kağıtlarını sıraya koyduktan sonra konuşmaya başladı;
"Bugün hepimiz burada gündemde olan yukhei adı verilen şahsın gerçeklerini öğrenmek üzere bulunuyoruz.
Şahsın ve tanıdıklarının bize verdikleri verilere göre Yukhei'nin akli dengesinin bozuk olduğu saptanmıştır. Kendisinin bile sayamadığı yıllar önce Yuta Jungwoo'yu öldürdüğü sebebinden kendini suçlu hissettiğini bize tanıdıkları bildirmiştir.
Aynı zamanda -belki de bir çözüm yolu bulmak amacıyla- şahsın tanıdıkları Yukhei'nin o üç yılı her zaman tekrardan alıp kendi içinde yaşadığını da belirtmiştir.
Örneğin,Yukhei'nin Mark denilen arkadaşında kaldığını sanarken,aslında boş bir arazida oturmuş ve hayali biriyle konuşup hayali yemekler yemiş.
Yukhei Ten isimli bir ev arkadaşının da olduğunu söylemiş fakat ekiplerimiz günümüzde veya geçmişte onunla ilgili bir iz bulamamıştır.
Yukhei, yaşadığı travmatik olaydan bir yıl sonra uzman bir psikologdan destek almış,fakat olayı atlatmasına yardımcı olamamıştır. Dinlediğiniz için teşekkürler."
Başkan alkışlarla kürsüden ayrıldı.

Yukhei
-> Yaklaşık 2 aydır akıl hastanesinde ve her vakit Jungwoo'yu sayıklayıp duruyor.

Johnny
-> Ziyaret saatlerini kaçırmadan Yukhei ile görüşüyor.

Mark
-> Yıllar sonra yurtdışından dönüp haberi aldığı gibi Yukhei'yi gördü -belki de onu ilk defa bu kadar sefil halde görmüştü.-

///
Okuduğunuz için teşekkürler!
Yeni bir kurguda görüşmek üzere~
Eğer istediğiniz bir ship varsa buraya yazabilirsiniz~>

aorikawa,,

çürümüş kalplerin buluşması -luwoo.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin