Myako
Astăzi trebuie să-mi găsesc un loc de muncă. Ma îmbrac, îmi fac rutina zilnica și mă duc la chioșcul de ziare ,care este lângă magazinul de la colț. Cumpăr un ziar și mă închid în cameră mea. Acum sa vedem posturile disponibile. Chelneriță în club, nu, cine știe peste ce libidinosi dau. Dansatoare în club, în niciun caz. Bonă, ar merge, dar pot lucra numai după liceu. Chelneriță în cafenea, fără experiență, program flexibil. Asta e! Ma voi angaja la cafenea. I-au numărul de telefon din ziar și sun.
- Bună ziua, ati sunat la cafeneaua Kaffeine, cu ce va putem ajuta?- Bună ziua, am văzut anunțul din ziar, mai este valabil? Aș fi interesată.
- Da, mai este valabil. Puteți veni mâine la ora 10:00 pentru interviu. Dacă sunteți interesată.
- Sigur, mâine la ora 10:00 voi fi acolo. O zi bună!
- O zi bună!
Mâine mă voi duce la interviu. Ufff! De ce nu pot avea și eu o familie normală? Las gândurile despre familia mea deoparte și mă duc până la bucătărie. Mama astăzi lucrează până târziu. Așa că vreau să-i fac o surpriză. Îi voi pregăti mâncarea și desertul ei preferat. Asa nu va mai fi supărată pe mine. Sper doar ca Derek sa nu vina în seara asta asta acasă. Bun, sa ne apucăm, îi voi face risotto, iar la desert îi voi pregăti mousse de ciocolata .
************************************Este ora 19:00 ,iar mama trebuie sa vina. Se aude ușa de la intrare. Merg s-o întâmpin pe mama. Dar pe ușă intră Derek alături de mama, care rad copios. Când mă văd se opresc, apoi mama ma privește indiferenta, iar fratele meu se uita cu dezgust la mine.
- Mami, ti-am pregătit mâncarea ta preferata și desertul tău preferat. Îi spun fericită.
- Aha, dar fratelui tău nu i-ai pregătit nimic? El spre deosebire de tine, muncește, nu sta toată ziua și mă stresează cum faci tu! Îmi arunca cuvintele în față. Eu îmi las privirea în jos și îmi retin lacrimile.
- Am crezut ca nu va ajunge acasă. Îi spun șoptit.
- Imbecilo, cum sa nu vin acasă? Tu ești aia care trebuie sa plătească chirie. Ar trebuii să-mi mulțumești ca nu te-am dat afara din casă, sa ajungi pe străzi, încă o greșeală de genul asta și va trebui sa îți cauți o alta locuință! S-a înțeles? Tipă la mine. Eu doar aprob .
- Derek, scumpule, nu te enerva din cauză ei. Îi spune mama și îmi arunca o privire urâtă. Tu de ce stai acolo? Vreau sa mănânc, hai mișcă-te! Îmi spune ea rece.
Ma duc în bucătărie și încep să așez farfuriile pe masa. Pun două farfuri, când să o pun și pe a treia, mama ma întreabă :
- Ce faci? De ce pui trei farfuri?
- Una pentru tine, una pentru mine și una pentru Derek. Îi răspund confuză. De ce continuă să se comporte diferit? Brusc începe să râdă.
- Cine a spus ca tu vei mânca cu noi? Spune senină, iar pe mine ma șochează ce a spus. Ochii mi se încețoșează din cauza lacrimilor ce vor sa dea năvală pe obrajii mei. Cu ce i-am greșit? Nu i-am făcut nimic. Am încercat să-i fac mereu pe plac. Încep să tremur ușor și să rămân fără aer. Am nevoie de inhalator. Caut în buzunare și nu-l găsesc. Acum îmi dau seama ca l-am uitat în cameră.
- Inhalator! Încerc să-i atrag atenția mamei. Ea punea cina în farfurii. M.mami ,inhalatorul. Dar ea nu ma baga în seamă. Simt cum mă sufoc. Am nevoie de inhalator. Încerc să ajung la mine în cameră, ajung pana la scări . Nu pot respira, cameră se învârte cu mine. O observ pe mama care trece pe lângă mine, urca scările fără a mă băga în seamă. Picioarele mi se înmoaie și cad în fund. Încerc să mă ridic, dar nu pot. Totul se întunecă. Tot ce aud înainte de a leșina este fratele meu care vorbește cu mama.
- Când o să scăpăm odată de idioata asta?
- Mai e puțin, dragul meu, foarte puțin, și o să ne putem trăi viața liniștiti.
Asta e tot ce aud.
************************************
Ma trezesc și observ că tot lângă scări sunt. Uff! Ma uit pe fereastră și văd că deja e zi. Trebuie sa ajung la interviu. Sper sa ma angajeze. Am sa strâng bani și am să mă mut, dacă voi putea. Am abia 16 și nu pot sa ma mut fără acordul unui părinte. Dacă mama nu vrea sa ma mut, nu o pot face. Aș vrea să mă mut. De ce sa le plătesc chirie? Sunt fica ei. De ce s-a schimbat? De ce se comporta asa cu mine? Lacrimile dau năvală pe obrajii mei. Stau și plâng și mă descarc. Vreau ca tata sa trăiască! Ma ridic și mă duc în camera mea. Este timpul să mă pregătesc. După ce îmi fac rutina zilnica și mă îmbrac, plec spre cafenea.
Ajung la cafenea. Intru și mă îndrept spre bar.
- Hei, scuze ca te întrerup, dar sunt aici pentru postul de chelneriță. Îmi poți arăta unde e biroul șefului tău, te rog?
- Sigur. Ma conduce spre birou. Ciocane ,deschide ușa și îi spune că am venit pentru postul de chelneriță. Acesta îmi face semn să intru.
***********************************
Am obținut postul! Doamne, cat de mult ma bucur! Poate asa mama nu va mai fii supărată pe mine. Poate așa nu se va mai comporta urat cu mine.
***********************************
Ajung acasă. Intru și îl văd pe Derek cu o bere în mână stând pe canapea. Se ridica și vine spre mine.
- Pe unde umbli târâtură? Tipa la mine. Nu apuc sa spun nimic, deoarece începe să mă bată. Da cu pumnii și picioarele în mine. Eu doar tip și plâng. Dar degeaba nimeni nu ma aude. După ce obosește pleacă . Ma ridic greu din cauza durerii și mă duc în cameră mea. Îmi încui ușa și mă așez într-un colt al camerei și încep să plâng. Vreau doar sa scap!
Needitat
A/N
Sper sa va placa. Știu că nu e un capitol reușit. Va aștept părerea în comentarii. Pupici.
CITEȘTI
Frica de oameni! Iubindu-l pe El
Romance"Viața poate fi crudă cu unele persoane. Și eu fac parte din acele persoane. Vreau să scap din acest iad. " ~~M " Nu o să mă îndrăgostesc niciodată, așa nu are nimeni cum să mă streseze. Pot face ce vreau fără obligații. " ~~N Două pers...