Nickolas
A trecut un an de când se află pe afurisitul ăsta de pat de spital! E numai vina mea. Dacă nu îi spuneam acele cuvinte nu i s-ar fi întâmplat asta. Doctorii au vrut sa o deconecteze de la aparate, nu i-au mai dat șanse. Dar nu e asa, Myako se va trezi, micuța mea raza de soare își va revenii, e puternică, știu asta. Nu am lăsat-o nici măcar o clipă singură, când nu eram eu era sora mea. Ma simt vinovat.
Azi am să o las singura pentru o jumătate de oră, Rose e la cursuri, iar eu trebuie sa ma duc acasă să mă schimb și să îmi fac un duș. Nu i se va întâmpla nimic.
Am un sentiment ciudat de când am plecat de la spital, după ce am fost acasă am dat pe la o florărie, i-am luat un buchet de trandafiri roz, sunt preferații ei. Intru în salonul ei cu un zâmbet mic pe față , dar zâmbetul îmi dispare când văd că ea lipsește din salon. Ies pe ușă și ma duc după doctorul lui Myako. Îl găsesc în biroul lui.
- Unde este Myako? Îl întreb răstit și îngrijorat.
- Domnule Nickolas, credeam ca ati aflat. Myako și-a revenit. Mama ei a completat formularul pentru externare, nu ne-a lăsat nici sa îi facem analizele sa vedem dacă e bine. Numai ca starea logadnicei dumneavoastră ma îngrijorează, din cate am putut observa în cele zece minute de consultatie, pe care de abia le-am obținut, deoarece mama ei nu ne-a permis, Myako are amnezie temporala, nu are voie sa sufere șocuri, acestea ai pot afecta psihicul, este destul de instabilă. De aceea va sfătuiesc să o luați ușor, o puteți duce în locurile în care a mai fost, asta o poate ajuta sa își aducă aminte mai repede evenimentele pe care le-a uitat. Acum ma scuzați, dar am o urgență, o zi buna va doresc!
Nu se poate întâmpla asta. Trebuie sa o găsesc pe acea criminală. Îi poate face orice, Myako e în pericol. Îmi sun agenții și îi pun sa o caute pe Lucinda. Cat Myako a fost în comă am făcut cercetări în legătură cu accidentul pe care l-a avut. Am aflat cine se afla la volanul mașinii și l-am arestat, în urma interogări am aflat cine l-a pus să facă asta și am aflat ca Lucinda nu e mama adevărată a lui Myako, e de fapt mătușa ei. Dar a făcut toate astea pentru răzbunare și pentru a pune mâna pe bani. Am cautat-o în tot acest timp, dar nu am putut da de ea. Nu te voi lăsa să scapi Lucinda, vei putrezit în închisoare pentru tot ce ai făcut!
A trecut o săptămână de când o cautam. Nu am putut da de ea. Nici o persoană cu numele Lucinda Gremory nu se afla în oraș. Numai dacă nu și-a schimbat numele.
" - De ce ai făcut asta? De ce ai încercat să o ucizi? Îl întreb pe bărbatul care se afla în fata mea.
- Am fost plătit. Cineva o vrea moarta pe micuța ta iubițică.
- Cine? Îl întreb dar nu răspunde. Cine? Îl mai întreb odată după ce îl lovesc, numai așa am putut obține informații.
- Linda Smith . Spune scurt.
- Linda Smith? Ce legătură are cu Myako? Spune! Și îl mai lovesc o dată.
- Linda Smith e Lucinda Gremory, și-a dat alt nume când m-a angajat pentru a nu fi găsită. "
Ma duc la Mark și îi spun să o caute pe Linda Smith.
- Am găsit-o. Se pare ca s-a mutat de curând în oraș și sta chiar în vechea casă a lui Myako. Spune.
Firar ,cum nu mi-am dat seama. Era chiar sub nasul meu. Ma duc la mașină și pornesc. Trebuie să îmi salvez micuța rază de soare. Telefonul îmi sună. Nu cunosc numărul.
CITEȘTI
Frica de oameni! Iubindu-l pe El
Romantizm"Viața poate fi crudă cu unele persoane. Și eu fac parte din acele persoane. Vreau să scap din acest iad. " ~~M " Nu o să mă îndrăgostesc niciodată, așa nu are nimeni cum să mă streseze. Pot face ce vreau fără obligații. " ~~N Două pers...