Myako
Fugeam. Fugeam cat de tare puteam. Fugeam pentru a-mi salva viața și a scăpa din infernul la care eram supusă. Fratele meu a încercat să mă omoare, iar mama mea, cea pe care care o credeam cea mai minunata persoana din viata mea și singură mea speranța de a scăpa de fratele meu, a privit totul cu zâmbetul pe buze. Nu o recunoșteam, parca era cu totul alta persoana. Nu mai era mama mea, era un monstru. Abia am reușit să scap din mâinile fratelui meu . Iar acum fug. Sunt într-o pădure. Și încerc să fiu atentă la drum. Ma împiedic și cad. Simt o durere insuportabilă la piciorul stâng. Ma târăsc și mă ascund după trunchiul unui copac. Încerc să îmi reglez respirația. Nu mai aud pași. Ma uit în spate să văd dacă Derek ma mai urmărește . Răsuflu ușurată când văd că nu se mai afla în spatele meu. Când revin la poziția mea inițială îl văd pe Derek în fata mea rânjind sadic.
- Te-am găsit, jigodie! Încerc să mă dau în spate dar e copacul. Am început să țip și să strig după ajutor chiar dacă știu că nu mă va auzi nimeni.
Nickolas
Mă trezesc de o data ce o aud pe Myako tipand după ajutor. Ma duc grăbit pana în cameră surorii mele. Dacă li s-a întâmplat ceva? Intru trântind ușă de perete și o văd pe sora mea cum data în pat încercând să o trezească pe Myako care se zvârcolește și tipa. Ma aproprii de ea și încep să o scutur. Când îi strig numele își deschide ochii și se uită speriată în jur. Se uita la mine și după se ascunde în spatele Rosei . Tremura foarte puternic. Și nu era din cauza frigului, îi era frică. Încerc să mă apropii de ea ușor dar vad cum se face mult mai mica în spatele surorii mele și o îi strânge în pumni tricoul continuând să tremure. Sora mea se uita uimita la ea și încearcă să înțeleagă ce se petrece cu ea.
- Nu iti fac rău. Sunt Nicolas, fratele Rosei. Nu o sa iti fac rău. Acum ma lași să mă apropii?
Myako neagă vehement din cap. Rose se întoarce spre ea și o îmbrățișează.
- Nu iti va face rău. El e cel bun, ok? Acum vrei sa ne povestești ce ai visat? Myako neagă în continuare din cam. Oftez. Nu știu ce a pățit si ce a visat de este atât de speriată. Ma îngrijorează starea ei. Pentru ca continua sa tremure. O văd cum încearcă să respire, dar nu poate. Ma duc spre ea și încerc să o calmez, dar parca mai rău se sperie.
- Suna la salvare. Îi spun surorii mele. Hei, totul e bine acum. Nimeni nu iti va face rău, da? Încearcă să te liniștești, totul o sa fie bine. Da? Încercările mele de a o calmă pe Myako eșuează lamentabil. O văd cum se lasa moale în bratele mele. Încerc să o scurtur far fără rezultat.
- Ai sunat? O întreb pe Rui care se uita panicat la micuța făptură din bratele mele.
- Au spus ca ajung în 20 de minute. Îmi spune ea speriată. Furat. O iau în brate pe Myako și mă îndrept spre ieșirea din casa. Am sa o duc eu. Asa ajungem mai repede. O pun pe bancheta din spate și mă urc la volan. Sora mea se spune pe locul pasagerului.
Ajungem la spital. O iau în brate și întru în spital. Tip cat după un doctor. Îi spun ce îi s-a întâmplat
. El i-a o targa și o duce într-un salon.N/A
Needitat. Sper să vă placă. Pupici.
CITEȘTI
Frica de oameni! Iubindu-l pe El
Любовные романы"Viața poate fi crudă cu unele persoane. Și eu fac parte din acele persoane. Vreau să scap din acest iad. " ~~M " Nu o să mă îndrăgostesc niciodată, așa nu are nimeni cum să mă streseze. Pot face ce vreau fără obligații. " ~~N Două pers...