jungkook pov ㅡ 💛
Seperti sebelum ni pergaduhan antara aku dengan eomma pasal Min Rae. Aku tengok juga rakaman cctv untuk pastikn sama ada eomma cerita tu betul atau tak.
Exactly same. Min Rae buat semua tu. Memang, dia cengkam leher eomma sekuatnya. Dahlh, malas aku nak fikir. Aku bangun lalu tuju bilik tidur.
💛💛💛💛
hana pov ㅡ 💛
Aku dari pada tadi guling-guling kat atas katil. Sakit perut. Rasa macam nak nangis je ni. Sakit sangat. Aku bangun dan duduk pula kat sofa, lepas tu aku cengkam perut aku kuat-kuat sebab tahan sakit.
"Kau kena duduk kat sofa tu? Tak nak tidur?" pelik mungkin Jungkook tengok aku.
"Nantilah aku tidur" dahi aku berkerut seribu. Sakit amat. Aku tengok Jungkook tak tidur pun, dia cuma main phone. Nak nangis. Mata aku dah berpeluh ni. Aku tak nak nangis. Nanti Jungkook kata aku cengeng pula.
"Hiks, hiks" tak guna betul. Aku dah nangis. Tak tahan, sakit sangat. Huaaaaaaa, eomma.
"Hoi hoi. Kau asal tiba-tiba nangis?" tiba² Jungkook jadi cemas. Aku sakit perutlah woi.
"Sakit perut. Huaaaaaaa" makin galak aku menangis. Jungkook pula, makin galak cemas dia bila tengok aku nangis.
"Asal sakit perut? Nak makan? Nak berak? Masuk angin?" dalam kebingungan Jungkook bertanya.
"Bukan" aku masih dengan air mata aku. Perut aku makin sakit woi. Rasa macam kena cucuk dengan jarum, tapi halus.
"Sakit. Huaaaaaaaa" makin banyak air mata aku. Jungkook pula daripada tadi kehulur kehilir fikir apa punca aku sakit perut.
"Period pain? " pandai pula dia meneka. Sebagai balasan, aku hanya bergumam sahaja.
Jungkook tiba-tiba keluar dari bilik. Mana pula budak tu nak pergi? Malaslh nak fikir. Sakit perut.
Tak lama lepas tu, dia masuk bilik semula dgn bawa segelas cawan berisi air kosong dan sepapan ubat.
"Nah minum air suam ni. Dapat legakn sikit senggugut kau tu. Lepas tu makan pain killer ni" aku capai gelas yag dia berikn tadi.
Aku minum perlahan-lahan. Ubat dia berikan pada aku, aku masukkan ke dalam mulut lalu menelannya."Minum sampai habis" Jungkook memegang gelas tersebut juga sambil aku minum.
Habis dah aku minum, lega sikit sakit perut aku. Jungkook letakkn gelas tadi kat atas meja kecil bersebelahan dengan aku.
"Bangun. Baring kat katil sana" aku geleng. Walaupun sakit perut dah kurang, bukannnya kurang semua. Masih sakit lagi woi. Kang aku jalan terbungkuk-bungkuk nanti.
"Haih. tak pelah, aku angkat kau jelah. Bukan susah pun" Jungkook yag baru berura-ura nak angkat aku pantas aku
"Tak nak" aku tak naklh bahenol. Dasar bahenol.
"Kesah?" terus dia angkat aku. Njir. Jungkook mendaratkan badan aku di atas katil.
Jungkook mencari sesuatu di laci kecil milik dia. Aku diam je sambil perhatikn gerak geri dia.
YOU ARE READING
My Baby || JJK
Fanfiction『 𝒄𝒐𝒎𝒑𝒍𝒆𝒕𝒆𝒅 』 ੈ♡‧₊˚➵ semuanya bermula bila aku terjumpa budak ada syndrome ni kat tepi jalan kena kacau dengan gangster jalanan. ❁ཻུ۪۪⸙͎ 𝙬𝙖𝙧𝙣𝙞𝙣𝙜; 15+ 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 : 06/11/18 𝐞𝐧𝐝 : 06/07/19 ↬𝒽𝒾ℊ𝒽ℯ𝓈𝓉 𝓇𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃ℊ↫ ♕#1 in fanfi...