Herkese merhaba!!!
İyi Okumalar...
**************
İremden devam...
Gözlerimi açtığımda beyaz bir odayla karşılaştım. Aa ben hastanedeyim. Yanımda da tontiş bir doktor amca var. Ay ama ben bunun yanaklarını sıkarım. Kesin yumuşacıktır.
Neyse. pöfff...
Bir dakika İclal ve Ece nerede?
Hemen yerimden firladım ama başım döndü. Oha ya nasıl çarpmışım. Sonuçta kendime boşuna mal demiyorum.
"Dur kızım!!! Birazdan serum bitecek. O zaman kalkarsın. Zaten şuan dışarıda seni bekleyen kişiler karakola gitti." Dedi tontiş yanaklı doktor amca. OHA!!!!! Neden karakol!!! Amannn neyse gelince hesap sorarım ben onlara. Ama şimdi yapmam gereken bir şey var;
"Doktor amca yanaklarını sıkabilir miyim?"dedim doktor amcaya. Oda gülümseyerek başını olur anlamında salladı. Bende yerimden hızlıca değil yavaşça kalkarak yanaklarını sıktım.
Ama bunlar...
Hayal ettiğimden daha yumuşak...
Ayy!!
Tamam konumuza dönelim. Şimdi sakince yatıp dinlenmem lazım sonra zaten serum biter herhalde.
*************************
Gözlerimi açtığımda başımda bir adet İclal gördüm. Ama burası benim odam evet evet benim odam ben ne ara geldim?
Aa yoksa ben deliriyor muyum?
'Off İrem saçmalama sen zaten malsın!!' diyen iç sesime küfredip ayağa kalktım.
Tabi beni İclal Hanım anca farketmiş ti hemen yanıma gelip;
"Kanka sen iyi misin yoksa mal mı?"dedi ve kahkaha atmaya başladı. Bende ona kötü kötü baktıktan sonra Eceye döndüm. Koltukta uyuya kalmıştı.
Bir dakika annem nerede ,anneme ne dediler,beni kim getirdi ve niye matematik var??? Kafam da deli sorular. Bence sıraya koyalım.
"İclal beni eve kim getirdi?"
"Anneme nerede?"
"Annem evdeyse ona ne dediniz?"
"Ve son olarak neden matematik var?"
Diyerek cümlelerimi sıraladım. İclal de gözlerini devirerek;
"İrem son sorunu atlayaraktan söylüyorum. Birincisi seni Ece'nin abisi taşıdı. İkincisi öğlen annenin günü vardı. Yani başkasında börekleri çörekleri mideye götürüyor. Ve şuan gece olduğu için evde annen merak etme." Dedi ve kendini yatağın kenarına bıraktı. Yani yattı.
Bende geriye doğru hızlıca yattım. Ama cam kapıya o kadar hızlı vurmuşum ki beynim en kaza döndü. Canım kafam.
Yataktan kalkarak banyoya gittim. Başım çok ağrıyordu. Hepsi Ece'nin abisi yüzündendi. Bok var kardeşinin yanına gelcek. Kafamı ovmaktan vazgeçip aynaya baktım. Bakmaz olaydım. Kafamda tenis topu kadar morluk vardı. Hay ben o cam kapının...
Neyse...
Sakin oluyoruz...
Ve karakol olayını öğreniyoruz...
Banyodan çıkarak İclalin yanına gittim. Gecenin bir yarısıydı. Neyse yarın öğreniriz artık karakol olayını.
Yatıp uyumaya kalksam uyuyamam. Ondan kitap okuyayım en iyisi. Kütüphaneye benzeyen kitaplığımdan daha geçen gün aldığım kitaplardan birini aldım ve okumaya başladım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMLE MİSİN?
Literatura FemininaMutlu ol, Mutlu ol ki hayata daha çok bağlan,daha sıkı daha daha...