İyi okumalar...
***********
Aaaa...
Sabah olmuş...
Offf ama ben kalkmak istemiyorum. Yaaa .....
Acımasız milli eğitim bakanlığı. Neden sabahın körü neden?
Zorla kalkarak banyoya gittim. İşlerimi halledip kahvaltıya indiğimde aklıma bir şey geldi iki hafta sonra okul BİTİYOR!!
YAŞASIN BE!!!!!
Mutfağın ortasında salak saçma hareketlerle dans ediyordum. Annem de bana 'Biz bunu yaparken nerede hata yaptık' der gibi bakıyordu.
Ksjdjdkdjsksks
Nsnjsjskdkdkd
Tamam saçmaladım. Ha nerede kalmıştım. Kahvaltı ediyordum. Kahvaltı her zamanki gibi Furkanla atışmalarımızla geçti. Mal bu çocuk.
Ama çocukta bir boy pos var. Ya bu çocuk on dört yaşında benden nasıl uzun olabilir. Ben on yedi yaşında 1.68 m . Onun boyu 1.80 neden adil değil bu dünya neden?
Kahvaltımı ettikten sonra evden çıktım. Yolda yürürken İclalin tepeme atlamasını beklemiyordum. Salak. Bir de yerde boylu boyunca yatıyorduk. Acaba ben yerle mi evlensem. Baksana hiç ayrılmıyoruz. Mutlu mesut yaşarız.
Yerden kalkıp İclale 'Ben senin ta...' bakışı atıp yürümeye devam ettim. İclalde arkamdan
"Günaydın kanka. Selam vereyim demiştim."dedi. Bak buda mal.
"Salak mısın? Öyle selam mı verilir mal. Yerle evlenmeyi bile düşündüm. Mal..."dedim sonunu tıslar gibi.
"Aman onu bunu bırakta bana neden lavaboda yalan söyledin. Dökül!!"
"Allah Allah sanane be!" Dedim önden önden yürüyerek.
"Başlatma sananene. Gelirsem oraya alırım ayağımın altına."dedi. Tırsmış olabilirim.
"Hani şu Vural vardıya ben ona teşekkür etmeye gittim. Oda resmen yok öyle yağma bakışıyla beni zorla kafeye götürttürdü. Neyse bende tamam diyip konuyu kapattım. İşte dün yarım saat oturdum yada oturmadım eve geldim. Zaten gıcık oldum. Uyuz uyuz konuşuyor."dedim. OHA biz konuşana kadar gelmişiz okula. Valla İclalin konuşmasını beklemeden koşturarak sınıfa çıktım. Arkamdan iclalede gelince yerimize oturduk. Çok geçmeden hocada geldi zaten.
***
Yuppi okul bitti. Cumartesi ve pazar bekle beni geliyorum. Yeminle şurada bir cumartesi Pazar olsa 'hoşt ulan gelme' der. Taman neyse saçmalamayalım.
Okuldan yanımda İclalle ayrıldık. Okul kesin yıkılır. Hani ayrıldık dedik ya...
Kakskksksksks
İclalle konuşa konuşa eve geldim. Eve girdiğimde annemin yanına gittim. Annem...
Ne...
Ay sarmaaaaaaAllah'ım çok mutluyum. Masaya oturdum ve sarmaları yemeye başladım. Canım sarmalarım.
Biraz yedikten sonra kafama terliği yedim.
"Sen insansın da biz hayvan mıyız? Kendine müslüman. Kalk bakayım sofradan haydi!!!haydi!!!Tıpış tıpış sofradan kalktım ve odama gittim.
Yatağa dana gibi yattım tabiri caizesi. On dakika geçmeden uyku beni kollarına aldı...
***
Arkadaşlar bu bölüm birazcık kısa bir dahaki bölüme olaylar olaylar...
Eğer olay veya heyecan vb eklemek istiyorsanız dm gönderebilirsiniz
Sevgilerle yazarımız...:;))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMLE MİSİN?
ChickLitMutlu ol, Mutlu ol ki hayata daha çok bağlan,daha sıkı daha daha...