Okul...

70 8 8
                                    


Merhaba...

İyi okumalar...

********

Sabahın köründe kalkmak ne demek ya. Ben sıcacık yatağımda yatmak istiyorum. Pöfff.

Tuvalete girdim ve işimi hallettikten sonra üstümü değiştirdim. Ayaklarımı sürüye sürüye mutfağa girdim. Annem her zamanki gibi kahvaltı hazırlıyor. Ya bu kadın sabah kalkmaya hiç mi üşen miyor? Anlamadım gitti. Ben olsam eline para verir okula yollarım. Amannn ne uğraşcam.

Masaya oturdum ve yemek yemeye başladım aslında fena değil sabah kalkması en azından midemize bayram ediyor.

Yemek yemeyi bitirdikten sonra evden çıktım ve yürümeye başladım.

Okula vardığımda gözlerim bahçede İclali aradı ama gıcık gelmemişti. Pöfff.

Bende sınıfa gideyim bari.

Bir dakika...

İclal mi o?

Yok artık!!!

Yanındaki oğlan kim lan!! Benim kankim almak kim. Sen kim köpek!!!!!! Sinirle iclalin yanına gitmeye başladım. Yanına gittiğimde suratı değişmişti. Pis gıcık.

"Kanki seni arıyorum nerdesin ya!! Bu kim kanki?" Dedim imayla. İclal anlamış olacak ki oğlana veda etti ve beni kantine sürüklemeye başladı.

Şimdi dediklerini merak ettiğim için direnmedim. Sonuçta kankalık bunu gerektirir.

"İrem çocuğa ayıp oldu. Niye bu kim diye soruyorsun ve hatta imalı imalı!!"

"Omalo omalo!!!" Dedim. Onu taklit ederek.

"İREM!!!"

"NE BE!! hani sevgili yapmıyacaktık üniversiteye kadar? Ama sen yapmışsın bile!!" Dedim. Sinir olmuştum. Aslında bunun üniversiteyle alakası yok. Erkeklere ailem dışındaki erkeklere güvenim yok. Pöfff.

"Tamam İrem sen sakinleş benim yanıma öyle gel!" Dedi. Aferin... Çünkü sinirli olduğumda kırıcı sözler söyleyebilirim. Pöfff. Ona arkamı döndüm ve dışarıdaki bankaların birine oturdum. Etrafa bakarak sakinleşmeye çalıştım ama yok olmuyor. Daha çok sinir oluyorum.

"Yok bu böyle olmayacak en iyisi sınıfa gideyim." Diye mırıldandım. Ayaklarımı yere vura vura sınıfa çıkmaya başladım. Tam sınıfa gidiyordum ki Ünal gıcığı geldi.

"İrem ayakkabıların eskide yere vura vura.!!" Dedi ve kahkaha atmaya başladı. Bende ona orta parmak çektim ve İclalin yanına gittim. Tam sırama oturuyordum ki o oğlanı gördüm. Yoksaaaaaa bu bizim sınıfta mı? Ay yok ben kalpten gideceğim.

İclali döndüm ve kaş göz yaptım. Bunun anlamı ise beni hemen onunla tanıştır demekti. O anladı beni. Neyse.

Sıradan kalkıp çocuğun yanına gittik kendi halinde oyun oynuyordu.

"Mustafa merhaba bu benim kankam İrem!!"dedi İclal. Hayır yani sen buna niye kibarlık yapıyon.

"Tanıştığıma memnun oldum İrem."dedi Mustafa. Gözlerimi devirerek kaldıran elini sıktım.

"Hiçte memnun olmadım ya neyse." Diye mırıldandım. Yani bunu sadece İclal duymuştu. Ondan beni kolundan cimcikledi.

"Bende memnun oldum Mustafa (!)"dedim ve atarlı bir şekilde sınıftan çıktım.

Mal kafam neden sınıftan çıktım ya sınav var şimdi. Oflayarak sınıfa girdim ve yerime oturdum. İclal hanım efendisi ise Mustafayla konuşuyordu. Bekle sen beni İclal hanım...

*******

Artık son derste bitmek üzere. Sınavın nasıl geçti derseniz mükemmütiş geçti. Kolaydı...

Didrtdirtdirtdirt

Oh be

Zil çaldı

Kim çaldı acaba

Bence kesin hırsızlar...

Gkdhsykdysyds...

Tamam konumuza dönelim. Konumuz ise İclali nasıl trolleye biliriz?

Mmm...

Buldum...

******

Herkese merhaba arkadaşlar...

Nasılsınız?

Neyse oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

Sizi seviyorem...

BENİMLE MİSİN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin