Mükemmel miyiz?

8 0 0
                                    


''Sen güçlü bir kızsın, herşey kafanın içinde. Ben kafamın içindekilerden daha güçlüyüm.  DÜŞÜNCELERİMDEN DUGULARIMDAN, AKLIMIN BANA OYNADIĞI OYUNLARDAN daha güçlüyüm.'' İnsan kendini motive edebilmeli, hatalarının ve zaaflarının farkında olmalı. Farkındaysa bir adım atmış demektir. Eğer aynanın karşısına geçince kendinde herhangi bir kusur görmüyorsan asıl kusur bu düşüncendir. Her insan bir parça kusurludur ve mükemmel insanlar yaratmak için öncelikle kendinde ki kusuru bulup su üzerine çıkarmalısın. Mükemmellik görecelidir. Sana göre ''cahil'' olan kişi bana göre ''filozof'' olabilir!? Güzellik gibi. Sizin mükemmel insan portföyünüz nedir? Güzel olmak mı? Kültür birikimi mi? 3-4 dil bilmek mi? En büyük arzunuzu keşfedip onun peşinden gidin. Arzunu gerçekleştirdiği zaman sen mükemmel bir insan olacaksın. Bu doğruyu kimsenin yargılamasına veya eleştirmesine izin verme. İnsanlar seni hep aşağıya  çekmek ister. Başarınızla övünen tek azınlık çekirdek ailen ki nadiren onlar bile seni diplere çekebilir. Bu yüzden mükemmel olduğunu hissettiğin zaman geride kalan zayıf noktalarını kimsenin bilmesine ve bunları sana karşı kullanmasına olanak verme. Unutma, mükemmellik insanın ruhundadır. Mükemmel olmak hiç olmadığın kadar kendin olmaktır. Özentilik, taklit ve başkalarının üzerinden elde ettiğin başarı seni asla mükemmel yapmaz, aksine toplumun kapitalist bir koyunu da sen olursun...

Küçük Cadının DüşleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin