Eğer her şeyimi bilen , her derdimi dinleyen , beni anlayan , bana doğru yolu gösteren bir dostum olsaydı hayat belki de bu kadar zor gelmezdi insana. Çünkü her insanın dostu olmalı hayatında , dost demeye bin şahit kardeşim olsan bu kadar sevmezdim seni diyebilmelisin ona. İçinden geldiği gibi küfür ettiğin zaman , sıkıldığında bağırıp çağırdığın zaman alınmayacak kadar bilmeli , tanımalı seni. Canı acıyınca senin de canın acımalı , kimse olmadığı zaman yanında o olmalı hiç gitmemeli seni hiç bırakmamalı başka biriyle gördüğünde kıskanmalı , kimse bilmezse o bilmeli seni. Daha konuşmaya başlamadan anlamalı olup biteni. Kötü yola gittin diye sırtını dönmemeli. Mutsuz olduğunda yarım kalan enerjini tamamlamalı , yeri geldiğinde annen baban gibi koruyup kollamalı , değerli olduğunu hissettirmeli ( hikaye yazdığında desteklemeli :)) Dostun olmalı hayatında ama öyle onlarca değil , seni senden iyi bilen iyi tanıyan birtanesi yüzlercesine bedel. Nasıl olduğunu telefonda dahi nefes alışından anlayan.
Ne de çok şey istedik demi ? Kimin var böyle dostu ? Eğer varsa kıymetini bil çünkü , dünyada zor böylelerini bulmak.
Bazende yalnızlığın iyi olduğunu düşünmüyor değilim. Oturduğum banktan kalktım ve kulaklığımı eşofmanımın cebine koydum. Çay eşliğinde sıcak bir simit yemeyi düşünerek sahile doğru yürümeye başladım. Oturucak iyi bir yer buldum. Telefonumu çıkardım twitterda dolanırken canımın sıkıldığını hissettim. İkimizin olduğu fotoğrafı açtım. Hayatın dondurulmuş mutlu bir ânı. Gözlerimizin içine oturmuş olan pırıltı , yüreğimizdeki sevinci nasılda hissettiriyor. İçimdeki boşluğa her saniye düşüyor olmak ne acı. Ve biliyorum ki o boşluğu hiçbir şey doldurmayacak. Kocaman bomboş bir meydan var içimde. Her gece ağlamama , gözyaşı dökmeme sebep olan.
Birlikte yaşadığımız her şey gözümün önünde. Bu filmi hep başa sarıp yeniden izliyorum. Bıkmadan , yorulmadan , usanmadan. İçimi acıtan bir şeyleri içimde çoğaltıyorum her seferinde. Acılarımı yeniden yaşayarak onları hafifletmeye çalışıyorum.
Evet o hayatta ancak benim hayatımda değil. Bu demek oluyorki benim hayatımda , bir ölüden farksız. Bir insan hâlâ yaşıyorken , senin gözünde ölmüş olması gerçekten çok acı verici.
Şimdi ; hepiniz gibi benim de tek ihtiyacım , yüksek dozda müzik.
Sıradaki parça eksik olanlara..
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Keyifli okumalar :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HENÜZ ERKEN
РазноеÖleceğini bile bile yaşamak ne kadar da saçma değil mi ? Saniyeler sonra ne olacağını dahi bilemezken günler , aylar , yıllar sonrasının hayalini kurar insanoğlu. Şu hayatta , ölüm hariç her şeyin çaresi vardır. Şu an mutlu ya da mutsuz olabilirsin...