Zarf

34 4 0
                                    

Salıncaktan sonra Mert'te Yağız'da kaydırağa koştular.

Nermin Teyze parkta çocuklarla ilgilenirken bende biraz dolaşmak istedim ;

" Nermin Teyze ben eve gidiyorum biraz dinleneceğim " diye seslendim ve yürümeye başladım. Gezecek bir yer mi var ? Hayır. Hep aynı yer. Hep geçtiğim aynı yollar , her zaman gördüğüm ağaçlar falan en iyisi gerçekten eve gitmek. Biraz daha yürüdüm ve eve yaklaştım park zaten evimize yakındı.

Kapıda bir zarf gördüm elime aldım ve açmadan önce acaba bunu kim bırakmış olabilir diye etrafıma bakındım kimseyi göremedim.

Zarfın içinde kocaman bir ÇEŞME yazıyordu ilk başta afalladım ama sonra biraz ileride olan çeşmenin yanına doğru gittim orada bir zarf daha. Biri bana aptalca bir oyun oynuyordu anlaşılan. Etrafıma iyice göz gezdirdim ve kimsenin olmadığını anladığımda zarfta " Geçeçek İsra , hepsi geçecek. Sabır. " yazıyordu. Kim bu gerizekalı diye söylenirken eve girdim. Odama çıktım ve yatağa uzandım. Öyle boş boş tavana bakmak ne güzel biliyon mu? Aklım hala o zarflardaydı.

Kim neden nasıl niçin niye ne . Kendimi birden 5N 1K nın içinde buldum. Geçenlerde yine zekiyim.

Hepsi geçecek İsra. Elbet geçer , geçer yani. Zaten insanı en son umutları terk eder. Şöyle bir bakarsın hayatına ve tam da bitti dediğin anda , her şey yeniden başlar belki. İçinin karanlık dehlizlerinde yıllarca kapalı tuttuğun gün ışığı , birdenbire yeniden parlamaya başlar.

Ufacık bir kıvılcım mini minnacık bir ateş , bütün umutlarını tekrar yeşertmeye yetiverir.

Sonra bütün gayretinle sarılırsın hayata. Kendine yeni uğraşılar bulursun , yeni sevmeler edinir ve oyunun kurallarını değiştirirsin. Sonra aniden istediklerinin , gerçekten istediğin şey olmadığını fark edersin.

Doyuverirsin hayata , denediğin her şey bu kez sana huzursuzluk vermeye başlar. Pencerende bir boşluk açılır .

Uğraşıların , sevmelerin , zevklerin , ilgi alanların ve değiştirmeye çalıştığın yaşam kuralların bir bakarsın yine anlamsızlaşıvermiş...

Benim için ondan öncesi yokmuş gibi zirâ.

~ Ertürk Akşun

Sağdaki yıldıza tıklayarak oy verebilirsiniz. +5 de yeni bölüm gelir. Hoşça Kalın :)

HENÜZ ERKENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin