Dokunma Ona!!! (8)

147 24 8
                                    

(SELAM YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM. SATIR ARASI YORUM ATIP OY VEREBİLİR MİSİNİZ?)

*

*

*

Aman Tanrım! Yoongi şuan yerde.

?: Heaven!

Lanet olsun Kevin buradaydı. Yoongi yerde kanlarla uğraşıyordu. Kurşun omzundan sıyrılmıştı.

Heaven: Yoongi! İyi misin?

Kevin: Hemen buraya gel Heaven!!!

Kevin ikinci mermiyi de hazır edip Yoongi'ye doğrulttu silahını. Hemen Yoongi'nin önüne geçtim.

Heaven: KES ŞUNU APTAL!!!

Hıçkırıklar içinde ağlıyordum. Yoongi'ye döndüm.

Heaven: Aman Tanrım! Özür dilerim Yoongi. Özür dilerim.

Yoongi: He-Heaven!

Konuşmakta zorluk çekiyordu. Acı çektiği belli. Doğru düzgün vampir olmadığı için canının fazlasıyla yandığı belliydi. Lanet olsun!

Kevin: Heaven o iblisten uzak dur!

Dişlerimi sıktım.

Heaven: O İBLİS FALAN DEĞİL!!!

Çığlık atmıştım resmen. Yoongi'nin omuzundaki kanların çoğaldığını görünce daha panikledim.

Heaven: Yoongi Aman Tanrım! Ne yapmalıyım? Evet. Kanım.

Yoongi'nin yüzü vampirlere özgü hal alırken yutkundum.

Yoongi: Heaven........Uzaklaş........Be-.................Ben.........İyi..........De-........Değilim.

Durmuş olan gözyaşlarım daha da arttı.

Heaven: Benim yüzünden.

Diye fısıldadım. Kevin kolumdan tutup beni sürüklemeye başladı.

Heaven: Bırak beni!!!

çığlık atıp ondan kurtuldum. Yoongi'nin ağzından kan gelirken korkudan gözlerim büyüdü.

Heaven: NE YAPTIN ONA PİSLİK!!!

Kevin: Onun hakkında hiç bir şey bilmiyorsun Heaven. Sakinleş ve-

Kahkaha attım. Sanırım deliriyorum.

Heaven: Yoongi hakkında senden çok şey biliyorum aptal!

Sinirden titriyordum. Yoongi konusunda endişem artmıştı. Kevin beni yine kolumdan tutarak sürüklemeye başladı. Gözüme kemerindeki bıçak değince, hiç düşünmeden bıçağı elime aldım.

Kevin: Ne yapıyorsun sen?

diyerek bana tokat attı. Yere yıkıldım. Bıçak elimden sıyrılıp Yoongi'nin yanına düştü.

Heaven: Aptal!!!

diye bağırdım.

Kevin: Sen çok olmaya başladın!

Bu sefer saçımdan tutup sürükledi. Ani hareketle çığlık attım.

Yoongi: DOKUNMA ONA!!!

diye bağırdı.

Güç ile de olsa kendimi ondan kurtarıp Yoongi'nin yanına koştum. Bıçağı elime aldım. Ve bileğimi kestim.

Kevin: Ne yaptığını sanıyorsun Heaven! Oradan uzaklaş hemen.

Bileğimi Yoongi'nin ağzına uzattım. Kevin beni belimden tutup uzaklaştırmaya çalışıyordu. Yoongi ayağa kalktı. Aman tanrım gözleri kıpkırmızı. Jin'in dedikleri aklıma geldi.

"Eğer aşırı sinirlenirse, Yada acı çekerse, yani ne bileyim her hangi bir duygusunu çok fazla dışarı vurursa sonunun geldiğini gösterir."

Aklımı kaçıracaktım.

Kevin: Ne yaptığına bak!

Ağzımı açıp cevap verecektim ki, Yoongi ortadan kayboldu. Kevin'in arkasındaydı. Lanet olsun! Dönüştü! Vampir oldu! Yoongi onu tek eliyle kaldırıp ağaca doğru tüm gücüyle fırlattı. Gözü Kevin'deydi. Bayılmıştı. Yoongi'ye baktım. Tam gözlerine. Kıpkırmızı olan gözlerine. Sanki karşımdaki kişi Yoongi değildi. Yoongi bana doğru bir adım attı. Ve kanayan bileğimi tuttu. Korkuyordum. Onu ilk defa böyle görüyordum. Aniden dişlerini bileğime batırdı. Çığlık attım.

Heaven: YOONGİ!!!

Beni duymuyordu. Kanımı içiyordu. Gözlerim kararıyordu.

Heaven: Yoongi........Lütfen.........Yoongi.......

*

*

*

*

(OY VERMEYİ VE SATIR ARASI YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN . YORUMLARINIZI OKUMAYI SEVİYORUM.<3)

Vampire /MYG/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin