(SELAM YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM. SATIR ARASI YORUM ATIP OY VEREBİLİR MİSİNİZ?)
&
&
&
Yazardan: (Yani benden):
Yoongi hızla yürüyordu, hemde sinirli bir şekilde. Arkasında da onu takip eden bir adet Jimin.
Jimin: Sakin ol hyung.
Yoongi: Seni öldürmediğime dua et sen!
Jimin: Hadi ama anlatmasına izin vermeyen sendin.
Yoongi sinirli olduğu için konuşma gereği duymadı. Kapının önüne geldiğinde durdu. Derin bir nefes aldı ve kapıyı çalmaya başladı. Neredeyse yedinci çalıştan sonra kapı açıldı.
Yoongi: Heaven'ı çağır!
Rose: Defol git buradan! Hatta gidin!
diyerek Jimin'e baktı.
Jimin: Ah şey.
Jimin söyleyecek söz bulamıyordu. Karşısındaki kız galiba(!) hoşlandığı kız olduğu için bir şey demedi ya da diyemedi.
Yoongi: Çekil!
dedi sakin ama sinirli bir ses ile.
Rose: Asıl sen kapımın önünden çekil!
Yoongi: Sana..
diyerek elini havaya kaldırdı. Çok sinirliydi. Aptal yanlış anlaşılma yüzünden sevdiği kıza ağır laf etmişti. Ve çok pişmandı da.
Jimin: HYUNG!
Jimin Yoongi'nin elini havada tuttu.
Jimin: Ne yaptığını...
sözünü bitirmedi.
Yoongi: Çek elini! Zaten hepsi senin gibi aptalın hoş-
sözüne devam etmedi. Çünkü sırrı ortaya çıkarmak istemedi. Jimin'in Rose'dan hoşlandığı sırrı. Yoongi sinirle Rose'u kenara çekip içeri girdi. Ve tüm odalara tek tek bakmaya başladı. Biliyordu buraya geldi ama burada yok. Çünkü kokusu hala evde.
Yoongi: Nereye kaçtı?!
Rose: Neden söyleyecekmişim?
Yoongi: Çünkü başı dertte aptal!
Rose: Ne!? Ne derdi?
Yoongi sadece onun ve Jin'in bildiği bir gerçeği onlara da söyleyecek hali yoktu. Çünkü daha tam emin değillerdi. Yoongi daha fazla sohbet uzamasın diye kendini ormana attı. Gittikçe kokusunu alıyordu. Biliyordu Heaven onu görmek istemiyor. Ama Yoongi için onu bulmak o kadar da zor olmayacak. Yoongi daha ona yeni gelen hızlı koşma yeteneğini kullandı. Korkuyordu. Sevdiği kızı bu zamanlar yalnız başına dışarı çıkarmamalıydı. Onun için endişeleniyordu. Evet vampirdi ama tam alışmış değildi. Bu yüzden onu korumadı gerekti. Başlarında yeni bir bela varken.
Yoongi: Durur musun artık!?
dedi bıkkın sesle.
Heaven'ın ağzından:
Arkamda bana seslenen kişiyi duyduğumda kim olduğunu anlamak hiç te zor olmadı benim için. Ama dediği şeyi aldırmadan yürümeye devam ettim. Onu görmek yada konuşmak istemiyorum.
Yoongi: Hadi ama Heaven. Bana kızgınsın biliyorum ve özür dilerim.
Vay be özür diledi. Ama bu birşeyi değiştirmez. Birden karşımda belirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire /MYG/
FanfictionVampir Kategorisinde=25. Bu gece de aynı sesle uyandım. Kim ya da ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yok. Ama her gece aklımı kaçırma gibi riske giriyorum. Evimde birilerinin olduğuna yemin edebilirim. Kime anlatsam bana deli derler. Eğer hırsız ols...