Özür Dilerim (10)

139 21 9
                                    

(SELAM YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM. SATIR ARASI YORUM ATIP OY VEREBİLİR MİSİNİZ?)

&

&

&

Namjoon: Üzgünüm hyung. Elimden geleni yaptım ama..............yapamadım.

Jin: Ne demek yapamadım?

Taehyung: Yoongi'ye bir şey mi oldu?

Jin: Çekil!

dedi ve Namjoon'u iterek merdivenlerden çıktı.

Jimin: Ona bir şey olursa...

Jungkook: Ona bir şey olmayacak. Daha önce bir şey olmadı şimdi de bir şey olmayacak!!!

Hepsi birden yukarı çıktı. Bende tabi. Odaya girdiğimde Namjoon ağlayarak bir şey anlatıyordu.

Jin: Hayır hayır.

Namjoon: Elimden geleni yaptım...

Jimin: Ne oluyor hyung?

Namjoon: Kalbi atmıyor.

Hoseok: Ne bu kötü mü?

Jin: Taehyung herkesi dışarı çıkar.

Jimin: Ölecek mi?!!!

Taehyung: Lütfen dışarı çıkalım.

Jin: SİZE DIŞARI ÇIKIN DEDİM!!!

Sanırım ben de çıkmalıyım. Kötü gidiyor. Herkes odadan çıktığı için ben de çıkmak zorunda kaldım. Ama onlar gidince ben kapının önünde durdum.

Jin: Nasıl olur?!!

Namjoon: Bilmiyorum hyung.

Jin: Kahretsin! Namjoon lütfen dışarı çıkar mısın?!

Namjoon: Özür dilerim hyung.

Jin: Lütfen Namjoon.

Anlaşılan her şey yanlış gidiyor. Ve tek sorumlusu benim. Namjoon asık suratla içeriden çıktı. Ben de onunla birlikte merdivenlerden indim. Herkes sessiz sakin hiç bir şey konuşmuyordu.

Jimin: Onuda yanımızda götürmemiz gerekti.

Namjoon: Biz kan içerken görsün diye mi? Bunu kabul etmezdi.

Taehyung: En azından güvende olurdu.

Jungkook: Her zaman ayrımcılık yapmadık mı? O insan diye hiç ilgilenmedik onunla. Belki onu zorla da olsa vampir yapabilirdik. Kan içirmeyi başarırdık.

Hoseok: Saçmalama. O bizden farklı. Bizim gibi değil.

Jimin: Eğer o ölürse ilk ne yapacağım belli.

Hoseok: Lütfen sesini keser misin?

Jimin: Yalan mı?

diyerek ayağa kalktı. Benim yanıma geldi.

Jimin: Bu!

dedi eliyle beni göstererek.

Jimin: ondan çok mu şey istedik? Sadece Yoongi'nin sana yaptıklarının karşılığını ödemesini istedik.

Hoseok: İstediğimiz şey kolay değil Jimin. Canını istedik resmen.

Jimin: Çok mu şey istedik senden! Orada canıyla uğraşan kişi ölürse ne yapacaksın? Elini kolunu sallayarak gidecek misin? Eğer öyle düşünüyorsan...

Vampire /MYG/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin