Şu An Biz Ne Yapıyoruz?!!!(5)

161 25 4
                                    

Jin: Ona durduk yere sen öleceksin diyemiyorum. Zamanı da azalıyor. Ama senin kararına saygı duracağız. Artık bildiğin için kararını söyleyebilirsin?

*

*

*

*

*

Jin: KARARIN NE HEAVEN?!

Heaven: Bilmiyorum. Bilmediğim onca şey duydum senden. Kendi babamın ölme nedenini bile bilmiyormuşum. Ve onu öldüren vampirmiş. Sen de kalkmış bir vampire yardım etmemi istiyorsun. Ölme riskim yüksek hatta.

Jin: İşimizi zorlaştıran senin baban oldu Heaven. 2 yıl önce biz de senin gibi sıradan insanlardık. 2 yıl önce biz de rahatça etrafta geziyorduk. Ama şimdi her an her şey olabilir diye bu koskoca ormanlığa hapsedildik. Sence bizim hayatımız kolay mı? Bak, biliyorum bu senin için zor bir karar. Seni zorlamıyorum. Yoongi'nin her an ölebileceğini diğerleri de biliyor. Ama sadece Yoongi bilmiyor.

Heaven: Yanılıyorsun biliyor. Sizi konuşurken duymuş. Bunu ondan nasıl saklarsınız. Bu onun hayatı.

Jin: Bilmiyorum Heaven bilmiyorum. Berbat durumdayız. Seni de bu duruma soktuğumuz için üzgünüm ama bunu sağlayan baban oldu. Her şey çok daha kolay olabilirdi. Senin yerine başka birisi olsaydı çoktan halletmiş olurduk ama sen olduğun için çok zor.

Heaven: Ne varmış ki bende?

Jin: ÜZgünüm bunu söyleyemem.

Heaven: Neden?

Jin: Söylemesi gereken başka birisi... O yüzden bana başka bir şey sorma lütfen.

Heaven: Peki ne kadar zamanı var?

Jin: Şu an her şey normal gittiği için sorun yok demektir.

Heaven: Anlamadım.

Jin: Yani Yoongi ormal insan gibi. Tepki veren biri değil. Ama eğer yok sinirlenirse, acı çekerse ya da ne bileyim her hangi bir duyguyu fazla dışa gösterirse, bu durumun kötü olduğunu haber verir. Şimdilik böyle şeyler olmadığı için pekte sorun değil.

Heaven: Ne yapacağımı bilmiyorum Jin. Sanırım düşünmem gerek. Şimdi pek bir şey diyemem.

Jin: Tabi seni zorlamıyorum. Özgürsün.

Heaven: Üzgünüm.

Jin: Bir de bu konuştuklarımız aramızda kalsın. Yoongi bilmese daha iyi.

Heaven: Peki ne zaman söyleyeceksiniz. Zaten öğrenecek.

Jin: Zamanı değil gibi düşünüyorum.

*************

Yoongi'nin odasında yatağa uzanmış, olanları düşünüyordum. Düşünsene, Birisinin yaşamı senden aslı. Ve kendi hayatında tabi. Yani 2 kişi. Bilmediğim gerçekleri öğrendim. Annem bunları benden saklamış. Hatta Kevin'le bile gerçek evli değillermiş. Kafam oldukça karışık durumda. Ne yapacağımı bilmiyorum. Buradan gitmeli miyim? Yardım mı etmeliyim? Ya ben ölürsem? Aşağıdan gülmeler, bağırmalar filan duyuyordum. Tabi dikkatimi çekiyordu. Ama yine de gözlerimi yumdum. Çok geçmeden kapıya 2 kez tıklatılmasıyla açtım.

Vampire /MYG/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin