Los Angeles-be volt koncertünk. A többiekkel vagy százszor elpróbáltuk a dalt. Leírtam, hogy mi melyik után érkezik. Tökéletesen elterveztem mindent. A koncert szokásosan kezdődött. Mindenki oda meg vissza volt a zenénkért. Egy percig sem volt unalmas. Hülyültünk ahogy csak tudtunk. Fönt a V.I.P helyiségben kiszúrtam Jordi-t és Leo-t. Megígérték, hogy eljönnek. A piros szalag rajtam volt. Soha nem vettem le. Egy másodpercre sem. Utána a húgom aki csillogó szemekkel figyelt engem a színpadon. Ahogy az utolsó dalt is eljátszottuk, feltartottam a kezem és mindenki elhallgatott. – Van most egy olyan dal amit eddig soha nem hallhattatok. Ez egy különleges dal, egy különleges embernek szól. Annak az embernek, akiben a legjobban megbízok, mindig mellettem áll és háromszor is megmentette az életem. Aztán még ki tudja hányszor fogja. – néztem fel, majd újra előre. Kénytelenül is elmosolyodtam. Boldog voltam, hogy végre előadhattam azt a dalt. – Ez a dal a húgomnak, Holly-nak szól. Remélem elnyeri a tetszésetek és az övét is. –mondtam, mire mindenki örömvisongásba kezdett. Malcolm-ra néztem aki elkezdte a dobolást, majd a többiek is bekapcsolódtak. A refrén a mai napig a fejembe van.
'My lil sister,
My heart is black
Please paint it,
Kidness colors
Purple or blue
Painted it over, painted it over please,
Your heart is red, and I like it.'
Ahogy végeztünk, leraktam a gitárom és a semmiből előkerült a lány, aki a nyakamba ugrott. A nézők csak sikoltoztak, meg tapsoltak. Én szorosan magamhoz öleltem.
- Nagyon tetszett Finnie. – suttogta a fülembe.
- Reméltem is. Nagyon szeretlek. – pusziltam meg az arcát, felvettem és együtt mentünk le a színpadról. Tudtam, hogy hamarosan az összes közösségi oldal tele lesz ilyen képekkel, de kicsit sem zavart. Az öltözőben tettem csak le. A két fiú akik fönt voltak ott voltak.
- Csá haver. – öleltük meg egymást. – Jól nézel ki. – jegyezték meg.
- Kösz ti is. Na Leo, nő a hajad? – lepődtem meg.
- Igen, úgy látszik meggyógyulok. – válaszolta.
- Ennek igazán örülök. – mondtam. A nap többi részen egész nyugisan telt el. Persze a lesifotósok minden sarkon ott voltak, de annyira az sem izgatott. Hiába mentem kézen fogva a húgommal, másik oldalamon a két barátommal, meg akartam mutatni, hogy nem zavar ha fotóznak és pont leszarom őket. Voltunk a plázában kajálni, a moziba, a parkban és a szállodában. Jó nap volt, ám hamar elment. Este újabb búcsút kellett vennem Leo-éktól, majd ők is visszamentek a korházba, én pedig a húgommal a szobánkba. Csak ketten kaptunk egy sajátot, aminek nagyon örültem.
- Olyan jó volt ez a nap. – ült le az ágyra.
- Ne is mondd. Nekem is tetszett. – vettem fel. – Tényleg tetszett a dal? – kérdeztem. A szemembe nézett és megpuszilta az arcom.
- A legjobb dal a világon amit valaha halottam. – mosolygott. – Imádtam.
- Reménykedtem benne. Nagyon sokat dolgoztam rajta. Örülök, hogy tetszett. – érintettem meg az orrát. Egy hatalmasat ásított, majd álmosan nézett rám. – Csak nem álmos valaki? – kérdezte.
- Nem...csak egy kicsit. – dörzsölte szemét.
- Menjünk fogat mosni, öltözz át és bújhatsz is be az ágyba. – tettem le.
- Versenyezünk megint? – nézett rám.
- Kihívás elfogadva. – néztem vissza szúrós szemekkel, de csak viccesen.
- Oké, gyere. – kuncogott. Ahogy mindennel végeztünk, az ágyban feküdtünk és a tévét bámultuk. – Szeretlek Finn. – motyogta fél álomba.
- Én is. – pusziltam meg a fejét.
Hey! Vége. Nem lesz több kiegészítő rész. Semmi. Remélem tetszett nyugodtan véleményezhetitek is. (igen ez egy értelmes szó XD) Plusz ez a kis történet még Méda előtt volt. Szóval akkor amikor Finn még nem találkozott vele. XD (magyarázat 1-es) A többi könyvembe igyekszem a részek írásával. Addig is Pusza!
KAMU SEDANG MEMBACA
My little sister [Finn Wolfhard ff.] <BEFEJEZETT>
Fantasi"Testvérek. Mi van ha nem vérszerintiek? Mi van, ha az egyiket örökbe fogadták? Semmi. Ugyanúgy kell vele bánni, mint egy igazival, mert felbecsülhetetlen az az érték amit egy húg adhat neked. Érted már. Ezért is kell mellette álnod, hogy ha bajban...