-.3.-

114 6 0
                                    

Probral jsem se a vyhrkl: ,,Martinus UMŘEEEEEEE!!!!!!!!!"
Až potom co jsem to rozdejchal tak jsem si uvědomil, že to byl jen a jen sen. Ale Tiny v pokoji nebyl. Kde je?
Zapl jsem mobil a pak jsem si uvědomil že je už 10:13. A jo, Tiny je veb škole. Uff! Takže jsem u toho filmu usnul a to že si hraje s mím kamarádem a to že se taky podříz a že umře se mi jen zdálo. Uf! Zapl jsem noteook a pustil si naše songy a přitom si dělal ty debilní úkoly co nám dala naše uča. Dodělal jsem to a uvědomil jsem si že je už 11:37.
Tiny tady z 30 minutek bude, protože maj odpoletku. Udělalo se mi ještě víc špatně ale neměl jsem kejbl tak jsem běžel do koupelny k záchodu a tam jsem všecho vyklopil. Zvážil jsem se a vážil jsem o 5 kilo míň. Wow. No pak jsem slyšel klíče tak jsem si myslel že je to Tiny tak jsem otevřel.
Já:,,Ahoj Tiny. Počkat. Kdo jste?"
Ten někdo:,,Co tě to má co zajímat?!"
Ten křik slyšela mamka a ten netušící
ani nevěděl, že někdo kromě mě je doma.
Mamka:,,Dobrý den, kdo jste?"
Ten někdo:,,Dobrý den. Tady vám nesu tu mikrovlnku."
Mamka:,,Ano, děkuji. Tady máte ty peníze tak naschle!"
Ten někdo:,,Naschle!"
Hned se mi ulevilo. Proč se mi to vlastně stává? Ale počkat. Proč chtěl nějakýma klíčema otevřít? Záhada..

Mactinus  (Marcus X Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat