-.10.-

77 5 1
                                    

Ahoj lidi, tohle jse spíš informačka ale co už. Hlavně vám i tobě EviHamondov ano tobě kámo za to že tohle čtete. Vím, že je to nesmyslplnej příběh ale nic mě nenapadalo. Jenom díky za 130 přečtení. Pokud to bude mít 1 000 přečtení asi se půjdu střelit. Ale já vím, že to dokážeme se společnými silami. Naposledy ještě jednou DÍK♥️🤞🔪

Pohled Marcuse

Probudil jsem se v nemocnici. Vedle sebe jsem měl nějakej přístroj. Sestřička ani doktor tam nebyly. Najednou se otevřeli dveře a vešla tam nějaká celkem hezká sestřička. Dala mi nějaký hnusný kapky a dezinfekci která spičeně bolela. Jenom mě pozdravila a já jí taky. Neudržel jsem se a...prostě jsem jí musel začít líbat protože byla v podstatě blízko mě. Spolupracovala a pak se odtrhla protože jí asi docházel kyslík jako mě. Odešla a já měl takovej divnej pocit. Usnul jsem a něco se mi zdálo. Byl jsem tam já Tiny a ona. Ona mi řekla že se jmenuje Lilly a je to Tinyho holka a v tu chvíli jsem se probudil a před sebou vyděl toho debila (Tiniho) jak se s ní líbá. Byl jsem tak naštvanej že jsem popadl nejbližší ostrou věc a pokusil se to po něm hodit ale netrefil jsem se. Sakra! Musí se od něj nějak odtrhnout! Dělal jsem jakože pšíkám a kašlám a ona se na mě podívala a šla ke mě s těma debilníma kapkama. Ale alespoň něco. Když zase chtěla jít k Tinimu tak jsem takovým nemocný slabým chraptivím hlasem řekl ať mi něco zaspívá. V tu chvíli ze židle Tiny vyskočil a odvedl si ji zpět. K tomu se ještě mračil ale pak jí zase dál líbal. Já ho tak nenávidím! Odešly a já se taky pokusil vstát ale bohužel to nešlo..

Mactinus  (Marcus X Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat