Pohled Úchyla
Musel mi ho hulit až brečel. Slzy mu stékaly dolů a já se pak do něj udělal.
Usnul. Je docela roztomilí. On ale neví kdo jsem. Já jsem ho miloval ale on mě zradil. Za to jsem mu ublížil s ještě
ublížim. Vzal jsem ho do náruče a odnesl ho ke mě domů. Bude mi sloužit jako hračka.Pohled Matrinuse
Probral jsem se. Asi jsem usnul. Byl jsem někde svázaný na nějaký posteli.
Ruce jsem mě roztažený a nohy taky.
Neměl jsem slov proto jsem nic neříkal. Oči jsem měl už rozvázaný ale začal mi zvonit telefon který jsem záhadně u sebe neměl. Najednou se oběvil on. Byl to on. Takovej kluk ze školy kterej mě miloval. Najednou vzal muj mobil a řekl.
Úchyl:,,Copak, copak?"
Já:,,Nech ten mobil být!"
Úchyl:,,A jo, já jsem si vzpoměl. Aha. Tobě volá Marcus. TAKŽE VY SPOLU BEZE MĚ ŠUKÁTE?!"
Já:,,Ne! Jsme brat-"
Úchyl:,,To mě nezajímá! Teď ty a tvůj bratr zažijete peklo! Odešel ale furt měl v ruce můj mobil a čuměl do něj jako by si četl zprávy, volání, atd..
Já jsem ty uzly nějak rozvázal a oblékl jsem se. Rychle jsem hledal nějaký východ. Uviděl jsem ho tam spícího. Čapl jsem můj mobil který byl na stolečku a zdrhal pryč. Marcus mi začal volat takže ho to probudilo. Běžel za mnou ale já jsem měl náskok.
Běžel jsem pryč a pak jsem vyděl obchod tak jsem do něj zamířil. Schoval jsem se k prodavačce. Koukal jsem se na nějaký věci a pak jsem poděkoval rozloučil se a odešel. Doma na mě čekal Marcus úplně vystrašený kde jsem sakra byl. Jen se mi vyhrnuly slzy a on si mě k sobě přitáhl.
Marcus:,,Copak?"
Já:,,N-nic"
Marus:,,Ale něco ti je já ti to vidím v očích. Proč teda plakáš?"
Já:,,N-n-nevim"
Dal mi něžný polibek na rty a pak se z toho stalo líbání. Po chvilce jsem ho odstrčil.
Já:,,Co to do piče děláš?"
Zase mě začal líbat ale já už se fakt nasral a odešel.
ČTEŠ
Mactinus (Marcus X Martinus)
Random•asi žádnej popis :D Jen chci aby ten rakovino tvorný příbeh měl alespoň 20 kapitol :D•