Pohled Marcuse
Probudil jsem se v 17:30. Já jsem spal tak dlouho? No nic. Byl jsem hezky vyspaný a nebyl unavený. Vyděl jsem Martinuse jak si tam zase kreslí a zpívá si. Aaach....Je to taak krásné....a roztomilé.....PANE BOŽE! PROBUĎ SE! No radši k jiné věci. Chtěl jsem vědět jestli mám jít do školy nebo ne. Nebylo mi zrovna nejlíp. No zase se to zhorší tou blbou školní jídelnou. Do školy se mi ještě nechce ale táta oskouší jestli mám ještě horečku. Zavolal jsem tátu ať mi přinese naš digitální teploměr a mě změří. Na hlavě jsem měl 38,0 na krku 37,5 a na břiše 38,7. Říkal že dokud mi horečka nepřestane, tak budu doma. Martinus si furt kreslil a já zase šel spát. Probudil jsem se a Martinus už nikde nebyl. Zavolal jsem na něj a on zase nikde. Udělalo se mi zase špatně, tak jsem šel na wc se vyblejt. Přiběhl za mnou Martinus a já se ho zeptal kde byl a on mi opověděl že v kuchyni. Donesl mě do pokoje a dal mi čaj. Já to vypil a zase usnul.
Pohled Martinuse
Zase usnul proto se o něj celkem bojím. Už se mi na to nechtělo myslet tak jsem šel hrát na Xbox.
O 2 hodiny později
Ty vole, hrál jsem docela dlouho. Koukl jsem se za sebe na postel ale Marcus tam nebyl. Zavolal jsem na něj a ze spoda domu jsem slyšel kašel.
Mužskej kašel. Rychle jsem běžel dolů a viděl jen pohybující se dveře a za nima prach. Koukl jsem se na zahradu ale Marcus nikde a nikde. Čapl jsem bundu a běžel k lesu kde jsem hledal Marcuse. Nebyl tam.
ČTEŠ
Mactinus (Marcus X Martinus)
Random•asi žádnej popis :D Jen chci aby ten rakovino tvorný příbeh měl alespoň 20 kapitol :D•