-.19.- p o š t a !

26 2 0
                                    

Marcus POV
Vyběhl jsem ven a šel ho hledat. Koho? Deva. I Když VÍM že ho NENAJDU protože ani NEVÍM kde je. Ale vím kde bydlí! Půjdu za ním, až mi otevře nečekaně mu dám mu do držky tudíž spadne na zem a vymlátím z něj DUŠI! Jaký to skvělí plán! Jde se na věc!

*Crrrr!!!"
,,Kdo tam?"
Zakryl jsem rukou takový to kukátko jak se můžete podívat kdo tam je a pokusil jsem se  odpovědět s Hrubím hlasem ,, Pošta! Nesu vám dopis od nějaké Amy!" Můj měkký hlas nebyl moc cvičený aby ze sebe dělal hrubý ale jak se ukázalo, měl by můj hlas dostat Oscara!

,,Amy?!" Vyjekl dašeně a otevřel ,,Co píš-" nestačil to doříct, protože jsem mu stihl dát ještě předtím do nosu. Vytříkl z něj vodopád krve (sorry nemohla jsem si to odpustit :D)ale nespadl na zem. Sakra! Teď byl na řadě on. Dal mi co nejrychleji pěstí do břicha a já zasténal bolestí. Ale teď teprv zažije velikou bolest, chlapeček! VELIKOU! Kopl jsem ho co největší perdou do koulí a on vyjekl na celý jeho obří barák takže nás slyšely jeho táta a máma (proč to zní tak perverzácky?? :DDD). Příběhly k nám jak svině na zabijačce a čuměli na nás jako papež na kondom. Vážně. Ten jeho táta mi dal pěstí, takže mi udělal monokl a ještě jednu do tváře. Co ta jejich rodina má pořád s těma pěstěma? Vím že bych neměl ale udělal jsem to. Dal jsem pěstí jeho tátovi. Nemá se nám motat do bitky. To je jako: já a Dave jsme kocouři co se perou o kočku nebo o teritorium, jenže malá holka aneb jeho táta k nám přijde, stupne si před nás a jednoho kocoura si vezme a odnese- to by nedopadlo dobře!

,,Co si to ke mě dovoluješ, ty sračko teplá?!". A jako třešničku mě udeřil do koulí tentokrát on. Myslím, že nebudu mít děti. Asi jsem to už nevydržel a zkolaboval jsem...

Mactinus  (Marcus X Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat