Drága Alice! #3

75 18 0
                                    

Feladó: marcus.grey00@lovemail.com
Címzett: a.hope@lovemail.com
Tárgy: Csatolt fájl

Üzenet:
Drága Alice!
Örömömre szolgál minden leveled, így, ha soká is kapok választ, akkor is nagy örömmel kezdem olvasni.

Remek hír, hogy már most előadásokra jársz! Remélem, nagyon jól sikerültek a fellépések. Biztos vagyok benne, hogy hamarosan szabályoznod kell az idődet, de remélem egy tíz percet mindig szánsz majd rám és az én üzeneteimre.
Köszönöm együttérzésed, és hát igen azok a csoda piték, milyen szép emlékeket tartanak magukban. Valahol én sem tartom fernek, hogy Carla ezt tette, de ez már sajnos így alakult. Egyébként Chicagoban vagyok jelenleg, s képzeld, találkoztam Jacksonnal. Megittunk együtt egy sört, és hosszasan beszélgetni kezdtünk. A régiek közül már szinte senki sem beszél egymással. Mindenki máshova ment. Ha minden igaz, nemsokára én is messze megyek. Keletre, valahova Szaúd-Arábiába. Ha minden igaz. Ott már nem fogok tudni e-mailezni, így ha szeretnél továbbra is majd velem beszélni, át kell térnünk a normális levélre, de ez még messze van.

Várom válaszod, és csatoltam a képet, de remélem, tőled is kapok majd, hiszen én is csak egy kicsi lány arcára emlékszem.

Sok szeretettel,
Marcus!

Marcus egy csatolt fájlt küldött.

Dear Alice! |Completed|Where stories live. Discover now