Sajnálom Marcus! #1

52 15 3
                                    

Feladó: MrsPeterson@Wifemail.com
Címzett: marcus.grey00@lovemail.com
Tárgy: Megtettük!!

Üzenet:
Sajnálom Marcus!
Úgy sajnálom, amit most mondani fogok. Örültem, hogy eljöttél, hogy velem voltál. Mind testben, mind lélekben, igazán.
A perc, amikor megjelentél, az volt számomra a legjobb eddigi életemben. Abban a percben minden porcikámmal a tiéd akartam lenni. S vágyakoztam arra, hogy akard, hogy a tiéd legyek. A vacsora fergeteges volt. Annak ellenére, hogy mit tettem, te még mindig megmaradtál az a kedves srác, aki régen. Tudod, sokat gondolokodtam, miért pont George adta meg az e-mail címem. Megkérdeztem tőle, és tudod mi volt a válasza? Hogy sosem voltunk együtt igazán, csupán csak feltartott, hogy akkor lehessünk mi ketten egymáséi, te és én, amikor annak el kell jönnie. Ezért pont akkor adta oda neked. A sors fintora, hogy amikor már együtt lehetnénk a világ s az én meggondolatlanságom választ szét minket. Imádtam minden percét a veled töltött időnek, de amit tettünk az nem volt helyes! Szeretlek, sokkal jobban, mint Robie-t, de nem tehetem ezt vele. Sem veled. Talán erre mondják, hogy két szék között a földre. Életem legjobb éjszakája volt, olyan élvezetet kaptam tőled, amit senki mástól nem kaphatnék meg, és ezt köszönöm. Szeretlek, de el kell engednünk egymást, mert így sosem léphetünk tovább. Mindörökké a szívembe zártalak, és amikor a szállodában azt mondtam, hogy veled lennék életem végéig, nem hazudtam. Egy más helyzetben ez igen is így lenne. Életem legcsodásabb fájdalma vagy.
Arra kérlek, hogy ne válaszolj már. A címemet is lecserélem, így, ha mégis megtennéd, nem fogom látni többé a leveleid.

Dear Alice! |Completed|Where stories live. Discover now