Drága Alice! #5

57 18 5
                                    

Feladó: marcus.grey00@lovemail.com
Címzett: a.hope@lovemail.com
Tárgy: A találkozó

Üzenet:
Drága Alice!

Már több mint egy hónap telt el azóta, hogy találkoztunk. Nagyon örültem, hogy megtetted, amit kértem. Lélegzetelállító voltál s szinte elvesztem tekintetedben. Öröm volt hallgatni, mikor meséltél, s még szívmelengetőbb, mikor jóízűen nevettél egyes elfuserált viccemen. Én azt hittem, te is nagyon jól érzed magad. Most viszont már nem bírtam tovább várni. Vártam, hogy írj. Az utolsó levelet én küldtem, s emlékszem, ezt meg is beszéltük aznap. Hogy amint hazaérsz, vissza Angliába, írsz nekem. Mondd, mégsem voltam olyan, mint amire számítottál? Ugyanakkor az utolsó pillanat. Amikor éreztem hab puha ajkaid varázsát orcáimon. Amikor a gyomrom telítettségét az apró pillangók vették át. Abban a pillanatban én úgy éreztem, veled akarok tartani Angliába. Veled lenni minden percbe. Ugyan lehet, most túlzásba estem, és mindezt meg fogom bánni, hogy leírtam. Azonban már úgy éreztem, meg kell tennem. El kell mondanom, hogy mit jelentesz nekem. Mit jelentenek a leveleid. Hiszen nemsokára már ritkán fogok hallani felőled vagy talán soha sem.

Kérlek, jelentkezz, hogy egy utolsó köszönetet mondhassak, mielőtt bevonulok.

Sok szeretettel,
Marcus!

Dear Alice! |Completed|Where stories live. Discover now