Édes Marcus! #1

50 14 3
                                    

Feladó: a.hope@lovemail.com
Címzett: marcus.grey00@lovemail.com
Tárgy: úgy sajnálom

Üzenet:
Édes Marcus!

Nagyon sajnálom, hogy eddig nem jelentkeztem, de helyre kellett raknom magam.

Miután találkoztunk, valami megváltozott. A kisfiú helyét az emlékeimből egy érett, már-már adonisz vette át. Ráadásul megmaradtál ugyanaz a kedves és szeretetteljes srác. Egyszerűen letaglóztál. Nem tudom felfogni, mit érzek, és féltem írni neked. Féltem, hogy a találkozó után benned más forgalmazódik meg. Hogy már nem fogsz többé írni, és én féltem. Azonban a leveled olyan megnyugvást nyújtott, hogy összeszedtem magam. Az érzéseim irántad olyan erősek, mint a gyémánt. Hiába vagy távol, s kerülsz távolabb, úgy érzem, ez a kapocs összetart minket bármi áron. Remélem, a jövőben még egyszer foghatom kezed, és talán még ajkaid ízét is megérezhetném.
Milyen furcsa, nem? Hogy olyan sok idő után szinte egyből fontossá váltál nekem ismét. Mondhatom, ha te nem lennél, sok minden rossz irányba menne. Képzeld, Chicagoban, miután elváltunk, találkoztam egy angol színművészet oktatóval, aki itthon is felvette velem a kapcsolatot, és jövő héten már az aranyfácán színművészetire fogok járni. Talán nemsokára majd el is jöhetsz egy előadásomra!

Minden nap megnézem a fiókom, hogy lássam, írtál - e.

Millió puszi,
Alice!

Dear Alice! |Completed|Où les histoires vivent. Découvrez maintenant