Újság Cikkek

66 16 1
                                    

NewsOne 2008. januári kiadás:

Chicago hőse!
Nem mindennapi bátorságnak lehettünk szemtanúi, amikor is a város egyik családi háza kigyulladt egy meggyújtva hagyott gyertya miatt. Egy kislány ragadt az épületben s egy anya keserves jajveszékelése arra késztette az éppen arra járó Marcus Grey alezredes urat, hogy az életét kockáztatva berontson az épületbe. A lány épségben kijutott, de sajnos Marcus bent ragadt. Bátorsága miatt kinevezték Chicago védelmezőjének és a katonaság jóváhagyta, hogy megkapja az előléptetést ezredesi rangra. Mindenki szurkol neki, hogy egyszer felébredjen a kómából. Ugyanakkor az orvosok nem látnak már erre sok esélyt.

NewsOne 2008. áprilisi kiadása:

Élet a sötét után!
Három hosszú hónap. Mindössze ennyi kellett Grey ezredesnek, hogy visszatérjen közénk. Csodával határos módon felépült a kómából. Az orvosok értetlenül álltak a helyzethez. Mindenesetre egész Chicago örült a hírnek, és a városháza előtt egy köszöntő ünnepséggel kedveskedtek a veterán katonának.
Minden rosszban van jó, és minden jóban van rossz. Ugyan Marcus felépült, a katonai karrierjét nem folytathatja már. Busás támogatást nyújtott neki az állam kárpótlásul, amiből talán egy új, számára is megfelelő hobbit és/vagy szakmát alakíthat ki.

PapperTime 2008. Júniusi kiadása:

Mérgező termékek a Brosurnál?
Egy termékellenőrzés során a világméretű vállalat elbukott, amikor is termékeikben mérgező anyagokat találtak. A termékcsalád ellen pert indított egy kisvállalkozás, majd megnyerte azt. A Brosur elbukott, és a vezér igazgatóját, Robie Petersont hatalmas pénz bírságra ítélték.

PapperTime 2008. Júliusi kiadása:

Egy előadóművész halála!
Az egykoron még előadóművészként elindult, majd később világ vállalati vezető vált Robie Petersont holtan találták elárverezett lakásában.
Valószínűleg nem bírta a nyomást, amely mostanában érte őt. Ugyanis nem elég, hogy minden vagyonát elvesztette, de még feleségével is válni készültek egy utólag kiderült hír miatt. Felesége a világhírű, sikeres színművész, házasságuk elején félrelépett. Valószínűsíthető, hogy Sarah Peterson, nem Robie vérszerinti lánya. Még nem derült ki, ki lehet az apa.

PapperTime 2008. Szeptemberi kiadása:

Botrány a Peterson családnál!
A Peterson családot továbbra is súlytja a balsors. Robie Peterson temetése után. Alice Hope súlyos autóbalesetet szenvedett. Az orvosok mindent megtettek, és ugyan az életet megmentették, de a karrierjéről sajnos le kell mondania, deréktól lefelé teljesen lebénult.
Több ismerőse is nyilatkozta, hogy a hölgy megroppant mind lelkileg, mind idegileg, és ez ahhoz vezetett, hogy alkoholokhoz és drogokhoz nyúljon. A gyámhatóság parancsba adta, hogyha nem lesz képes visszatérni, és a lerakni a károsító szereket, Sarah nevelőotthonba kerülhet.

NewsOne 2008. áprilisi kiadása:

Chicago hőse először találkozik három éves lányával!
Alice Hope nyilvánosság hozta, ki Sarah igazi apja. A világ megdöbbent. Chicago hőseként tisztelt Marcus Grey azt nyilatkozta a lapunknak, hogy utoljára 2005-ben találkozott Alice Hope-al, akit gyermekkora óta ismer. Azt is elmondta, hogy ugyan ő sosem tudta, hogy Alicenak van egy lánya, és sosem gondolta, hogy az övé, mégis lehetségesnek tartja, és elválalja az apasági tesztet. Amelyből természetesen ki is derült, hogy Alice állítása igaz volt. A kicsi Sarah édesapjához került Chicago-ba. Mind nagyon sajnáljuk, és el sem tudjuk képzelni, mi foroghat le az ő tudatában. Marcus jelenleg producerként tevékenykedik, és több filmen is dolgozik. Egy sajtótájékoztatón azt mondta, hogy akármi is lesz, ő mindent meg fog tenni, hogy lánya boldogan és egészségesen nőjön fel, illetve támogatja és pénzeli Alice Hope gyógyulását.

Dear Alice! |Completed|Onde histórias criam vida. Descubra agora