Zobliekal mi šaty...zobliekala som mu košeľu. Bozkával ma na ústa, krk a pokračoval nižšie a nižšie...rozopol podprsenku a dotýkal sa mojich prs. Cítila som tú jemnosť, ktorú vkladal do svojich rúk a na mňa....neprestával ma bozkávať. Ale ja som potrebovala viac! Rozopla som mu nohavice, vybral to čo som chcela a potrebovala...bola som ako v tranze. V jeho tranze! Poddávala som sa všetkému čo spravil...a potom do mňa vošiel. Jemne som zafňukala.
"Potrebujem ťa. Ešte viac!"
Zaryla som sa mu nechtami do chrbta od toľkého vzrušenia. Prirážal viac a viac...
"Si úžasná" Vzdychol...
Bolo to pekelské! Bolo to úžasné a dokonalé...prišlo to vyvrcholenie.
...vyšiel zo mňa poslednykrát keď už sme boli obaja.
Pobozkala som ho a ešte sme si odpili z pohárov plného alkoholu...
"Hayley!" Počujem moje meno?
"Čo sa deje?!" Otvárala som pomaly oči a neverila som!
"Derek! Stalo sa to včera? Stalo sa to?" Skríkla som.
"Vidíš. Ale bolo to úžasné."
"Nie,nie, nie!"
"Hayley čo sa deje? Nebolo to úžasné?" Nechápal môjmu pohľadu...to sa stať nemalo!
"Nič spolu nemáme! Naliali ste do mňa alkohol! Aby si mohol spraviť toto?!"
Neverila som tomu.
"Ale prestaň...sama si to chcela. Inak by sa to nestalo..." Chytil ma za bradu a donútil pozrieť sa mu do očí.
"...hovorila si, že ma miluješ..." Šepol.
"Ja...ja možno niečo k tebe cítim ale toto sa stať nemalo." Obliekla som sa a utekala domou.
..."Hayley? Môžeš byť tak láskavá a povedať mi kde si bola?" No super! Mama!
"Ostala som na noc u Cary...nechcelo sa mi o polnoci ísť domou keď bližšie mám tam." Obišla som ju a odišla do izby.
...Zatvorila som za sebou dvere a sklzla sa po nich až k zemi. Vážne som to urobila? Prečo? Ja som spala s Derekom! S najlepším kamarátom!
"Hayley, môžem?" Ježiši! Ten Justin ma musí otravovať?!
Otvorila som dvere a nadvihla obočie.
"Nedohodli sme sa na tom, že ty ma otravovať nebudeš?"
"Ale ja to nechcem...chcem aby sme spolu vychádzali...ako brat a sestra."
"Ty nikdy nebudeš môj brat!" Skríkla som. Prečo nevie pochopiť, že je pre mňa zbytočný, že ho nepotrebujem?
...Po tomto ostal ticho a pomaly odchádzal. Vyzeral akoby ho to ranilo. Mne je to jedno! Nemám ho rada!
...Ľahla som si na posteľ a spomenula som si na Scotta. Naša prvá pusa, naše dotyky, jeho objatia, on celý...
Slza sa mi pomaly skotúľala po líci a zrazu prišla obrovská bolesť...slzy padali častejšie a častejšie...vzlyky...
A potom Derek...všetko to čo sa udialo včera. Naozaj ho milujem? Alebo je to len náplasť za Scottom? Bolo to všetko včera iba preto lebo som bola pod vplyvom alkoholu? Vážne to bolo tak dokonalé a úžasné?...