4.

54 9 5
                                    

Zišla som pomaly po schodoch a pri dverách stál ten Justin.

"Ahoj....som ten J-Justin." Nesmelo sa predstavil. Takže toto bude môj brat? Našťastie nevlastný!

"Ahoj, ja som Hayley." Nahodila som falošný úsmev a odišla späť do izby.

Nechcem tam byť! Nie pri ňom a pozerať sa ako ho ľutujú rodičia.

"Hayley! Poď sem k nemu!" Mama. A čo je malý? Veď má 17! Mám ho strážiť?

...Prišla som k nemu a on sedel v kuchyni na stoličke a pozeral do zeme.

"Je ti niečo?" Pristúpila som bližšie k nemu.

"Nie." Odvrátil zrak od zeme a pozrel na mňa.

"Pozri tu, ja som ťa tu nechcela a nechcem aby si za mnou doliezal alebo čo....rodičia ťa určite povzbudia keď ti niečo bude. Ako aj teraz."

"Nič mi nie je! A teba nikdy nepovzbudia keď ti niečo je? Prečo hovoríš o rodičoch takým tónom?"

Nebude doliezať a hneď chce všetko vedieť! Už teraz ho nenávidím!

"Nepoznáš môj život...nevieš prečo rodičoch veľmi nemám rada! A nie nikdy ma nepovzbudili....to je jedno."

Skôr ako by som sa pred ním mala rozplakať som odišla do izby.

...Bolo už päť a o šiestej sa konala tá párty u Paris. Dala som si na seba čierne úzke mini šaty a ešte som upravila vlasy a dala si linku a špirálu. Zišla som dole, pretože prišiel už Derek.

"Mama idem na párty. Maj sa."

"Na akú párty? Nič si mi nepovedala!"

"Bolo to potrebné?" Nadvihla som obočie.

"Tak si choď."

...Nastúpila som k Derekovi do auta a on sa usmial.

"Čo je?" Nechápala som jeho výrazu.

"Si nádherná." Povedal to Derek? Mne?

"Ďakujem."

Cestou tam sa na mňa ešte pár krát pozrel. Bol to krásny pohľad. Ja teraz neviem...možno k Derekovi niečo cítim?

"A sme tu." Vyhlásil a počuli sme v Parisinom dome hluk ľudí a hudbu.

Konečne niečo poriadne!

"Poďte princezná." Otvoril dvere od auta a podal mi ruku.

"Ďakujem, princ." Usmiali sme sa a pomaly kráčali do Parisinho domu.

"Vitajte." Objala nás Paris.

"Ahoj."

Odišla a my s Derekom sme kráčali hlbšie do domu.

"Hayley." Pribehla ku mne Cara.

"Ahoj, zlatíčko." Objala som ju a idišli sme na niečo na pitie.

Je to super párty! Konečne sa odreagujem od domova a od toho Justina. A aj od Scotta s Lottie. Vzala som pohár s vínom a odišla som tancovať k ostatným.

Najviac som tancovala s Derekom a tiež som popíjala víno.

Čím viac som toho vypila viac som sa zabávala.

"Ako sa vám to páči?" Kričal cez ten dav ľudí a hlasnú hudbu Taylor.

"Je to úžasné." Odpovedala som a zavesila sa na Dereka.

"Daj si ešte." Podala mi pohár vína Kiara.

"Nie, už asi toho je dosť." Keď v tom som zbadala Scotta s Lottie, ktorý tiež boli na tej párty? Prečo ich pozvala?!

"Daj to sem!" Vytrhla som jej to z ruky a dala som celý pohár do seba.

A znova sme tancovali s Derekom.

"Poď Hayley."

"Kam chceš ísť, Derek?"

"To je jedno." Zakúsil sa do spodnej pery a ja som sa usmiala. Odišli sme do nejakej izby. Zatvorili sme za sebou dvere a vrhli sa na seba.

Začal ma bozkávať. Ja som to chcela tiež. "Derek, ja ťa milujem." Vzdychla som.

"Pššt." Položil mi prst na ústa a vyvalili sme sa na posteľ.

Camp of knowingWhere stories live. Discover now