A je to tu. Ráno po rozchode. Stále nemôžem uveriť, že Scott už nie je môj, že mi už nepatrí...Všetko sa včera večer pominulo a jediný chlapec, ktorého mám rada je Derek. Ešte šťastie, že je tu so mnou. Bez neho by som to nezvládla...
"Dobré ráno Hayley." Zívnutím mi pozdravil.
"Dobré, Derek".
"Ako ti je?" Asi čaká, že mu odpoviem hrozne, zničene alebo bezmocne.
"Je mi fajn."
"Nie, neverím ti. Ešte včera si sa cítila hrozne." Ja viem. Ale musím to zvládnuť a prekonať.
"Chcem byť silná. Nechcem sa utápať v slzách. Aj keď...strašne to bolí." Odvrátila som od neho zrak. Chcem aby vedel, že som silná. A nezničí ma nejaký rozchod.
"Verím Hayley, že to zvládneš." Usmial sa na mňa a postavil z postele.
"Fajn. Nepôjdeme von? Derek, nechcem byť doma a premýšľať o tom čo sa stalo. Lebo potom vážne ma to zničí."
"Dobre. Poď." Vedela som, že bude súhlasiť.
"Ešte si na seba niečo dám a môžeme ísť." Usmiala som sa.
.............................................................
Prišli sme do parku kde sedeli Cara, Paris, Jess, Kiara a Taylor.
"Ahojte." Usmiala som sa na nich.
"Ahoj, Hayley. Vieme čo sa včera večer stalo. Je mi to strašne ľúto." Pristúpila ku mne Jess a objala ma.
"Aj mne je to ľúto Jessie...ale chcem aby sme to neriešili."
"Fajn." Nechala ma a naspäť si sadla.
"A ozaj kde je Lottie?" Dodala som.
"To nevieme."
"Ja to viem." Pozrela do zeme Kiara.
"Prečo takým zvláštnym tónom si to povedala?" Nechápala som jej. Bola rozrušená.
"No vieš...videla som ju s..."
"Hovor. S kým si ju videla?" Naliehala som.
"Bola so Scottom." Vzdychla.
"Tak toto si jej vážne hovoriť nemusela." Boli všetci naštvaný.
"Nemusíte si robiť starosti. On už má vlastný život...do ktorého ja už nepatrím. Bolo by lepšie..." Chcela som dohovoriť no prerušil ma mobil. Prišla mi správa od mami:
"Hayley príď domov chceme sa s tebou o niečom porozprávať."
"Čo sa deje?" Nazrel mi do mobilu Derek.
"Odvez ma domov. Rodičia sa so mnou chcú o niečom porozprávať."
"Dobre, odveziem ťa."
"Majte sa." Zakývala som im a nasadla Derekovi do auta.
"Čo by také ti chceli povedať?"
"To neviem." Odpovedala som a ďalej sa pozerala z okna. Videla som veľa párov, ktorý vyzerali byť šťastný. Prečo mi to musí pripominať Scotta?
"Hayley?"
"Áno?"
"Nie je to náhodou Lottie?" Ukázal do jednej z uličiek.
"Áno Derek je to Lottie a pri nej musí byť..." Bozkávali sa. Nemôžem tomu uveriť.
"Scott" Dokončil Derek.
"Je to Scott. Pridaj plyn! Nechcem na to pozerať." Neverím tomu, že Lottie: moja dobrá priateľka mi prebrala frajera. To kvôli nej ma prestal ľúbiť. Kvôli Lottie?! Ako mi to mohla urobiť...
"Hayley už sme tu. Nemysli na nich a radšej choď za rodičmi." Prebral ma z myšlienok.
"Ano idem. Ahoj."
"Ahoj" Zakýval mi cez okno a odišiel.
...A teraz som zvedavá čo je také dôležité, že sa o tom musím rozprávať s rodičmi. Je to ako rodinná zasadačka.