{six}

304 26 0
                                    


        Şey... selam

Ne yazacağımı bilmiyorum. Sadece demin nefes alamadım biraz, o yüzden içime attıklarımı birazcık kağıda yazarsam rahatlarım diye düşündüm.

Artık bu mektubların sana ulaşma ihtimali bile umrumda değil, nasıl istiyorsam öyle yazacağım. Çünki bunları asla okumayacağını biliyorum.

Neyse......

Neden bahsetsem acaba? Dur buldum..
Bana sürekli sorduğun ama benim cevab veremediim şeyler.

İlk olarak neden eskiden camlardan ve aynalardan nefret ettiğim konusunda.

Ben hep farklı bir çoçuk oldum Jungkook, biliyorsun. Diğer erkekler gibi 2 lafından 3-ü belaltı sözler ve şakalar olmayan, kavga etmekden uzak duran ve gayet sakin biriydim. Böyle mutluydum en azından ama bana sürekli sataşırdılar. Onları umursamazdım hala da umursamıyorum.

Ama umursadığım biri vardı.

Babam, yani üvey babam. Annem boşandıkdan sonra kendimi suçlu hissediyordum, çünki boşanmasının sebebi bendim. Bu yüzden yeni babamla iyi geçinmeye çalışıyordum, en azından annemin mutlu olması için.

Ama o adam beni asla sevmedi Jungkook. Sana yalan söylediğim için üzgünüm, bunu sakladığım için üzgünüm sevgilim ama yapmak zorundaydım.

O adamın bana şiddet uyguladığını bile söylemedim sana. Beni soğuk hatta ailesini bile tam sevmeyen biri olarak bil, bu daha iyidir en azından diye düşündüm.

Ama keşke söyleseydim, belki de bunu öğrendiğin için gittin benden. Sen yalandan nefret edersin ama üzgünüm sevgilim, düşünemedim böyle olacağını.

Bana sürekli kötü sözler söylerdi o adam. Hala unutamıyorum bazı sözlerini..

" Söylesene Jimin kalçanın anneninken daha çıkık olmasını neye borçlusun? "

" Böyle ince ve güzel bir vücuda sahip olmak iyi değil mi, en azından altına girecek daha fazla insan buluyorsun"

Halbuki zayıf bile değildim ben, kiloluydum. Sen ne söylersen söyle sevgilim, ben eskiden kilolu ve çirkindim.

Ve o bu sözlerle beni aynı anda iki tarafdan vuruyordu.

Evet sana babamın eşcinsel olmamı desteklediği söylemiştim, bu da bir yalan...

Seni kandırdığım için üzgünüm sevgilim, affetme beni, ben pisliğin tekiyim....

İstemiyorum Jungkook, sadece istemiyorum işte hiçbir şey....

▪I don't want▪ ~Jikook~ [✔]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin