Flashback
- Hiç şans yok mu doktor?
- Malesef bay Jeon. Kendiniz de görüyorsunuz. Kanser bütün bedeninize yayılmış. Kalbiniz, ciğerleriniz,her yeriniz. Bunu söylemek istemezdim ama biz sadece sizin hayatınızı birazcık daha uzata biliriz.
~~~~~~~~~~~~~~~
-Sevgilim, iyi olduğuna emin misin?
- İyiyim dedim Jimin, uzatma.
Sevgilisinin onu birkaç gündür terslemesi fena hale kalbini kırsa da sesini çıkarmadı kısa olan. Jungkook son zamanlarda çok düşünceliydi ve birazcık da hasta görünüyordu.
Bir sorunu olabilir diye düşünerek fazla üstüne gitmiyordu Jimin, ama sevgilisi iyi olduğu zaman hesabı soracakdı bunların.~~~~~~~~~~~~
Işığı kapattı ve çift kişilik yatakda yan bir şekilde uzanan sevgilisine doğru adımladı. Yorganı kaldırarak altına girdi ve arkadan sevgilisine sımsıkı sarıldı. Omzunu ve ensesini öpüp iyi geceler diledikden sonra, burnunu ensesine sürtüp, uyumaya çalıştı.
Siyah saçlı ise ağlamamak için dudaklarlnı kanatıyordu. Sevgilisini bırakıb gidecek olmak ona çok ağır geliyordu, ama yapması gereken şey buydu.
Jimin asla öğrenmemeliydi onun hasta olduğunu. O Jungkooksuz bir hayat sürebilirdi ama Jungkook kesinlikle Jiminin onun için hastanelerde harap olmasını istemiyordu.
En azından Jungkook, Jiminin ondan sonra mutlu olabileceğine inanıyordu. Bilemezdi bu olacakları....
Son kez- dedi içinden, son kez onu doya- doya seveceğim.
Kollarının arasından sıyrıldı ve henüz uyumamış Jiminle yüzlerini aynı hizaya getirdi. Sonra biraz doğrularak sırtını hafifce yatak başlığına dayadı ve sevgilisini göğsüne çekti.Jimin sadece sessizce Jungkooka uyuyordu.
Sevgilisine sıkıca sarıldı Jungkook. Jiminin yüzü onun boynunda, Jungkookun yüzü Jiminin saçlarındaydı. Saçlarına ufak bir öpücük kondurdu. Ona bin defa "Seni seviyorum" demeyi istedi ama onu şübhelendirecek bir şey yapmakdan kaçınıyordu.
Saçlarına birsürü kelebek öpücüğü kondurdukdan sonra onu biraz daha göğsüne çekti. Jimin de zaten çıplak olan üst gövdeye, en çok da Jungkookun boynuna küçük öpücükler armağan ediyordu.
Jungkook yüzlerini hizaladıkdan sonra ilk önce Jiminin alnını uzunca öptü. Jimin hissettiği, ama birazdan kaçacak olan huzuruyla birlikde gözlerini kapattı ve jungkook onun kapalı gözlerini öptü ondan sonra.
Yanaklarına ufak-ufak öpücükler kondurdukdan sonra burnunu öptü.
Her öpücüğü son defa öper gibi, kokusunu içine hapsetmek ister gibiydi.Dudaklarını birleştirmedi. Çünki yapsaydı gidemezdi, biliyordu. Bunun yerine biraz aşağı kaydı ve yüzünü sevgilisinin boynuna gömdü. Jimin de elleriyle Jungkookun saçlarını okşamaya ve ona kısık sesle şarkı söylemeye başladı.
Geçen 5 saat boyunca Jungkook bütün gözyaşlarını içine akıttı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Elinde bavulu yatakda masumca uyuyan sevgilisine baktı. Çok huzurluydu ve jungkook bunun kendi yüzünden bozulacağı için üzülüyordu.
Yaklaştı ve son defa, gerçekden son defa saçlarını öptü miniğinin.
Sonraki günleri ise sadece hastane, borular ve beyaz tavandan ibaretdi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▪I don't want▪ ~Jikook~ [✔]
Fanfictionİstemiyorum, Jungkook. Artık canım acısın istemiyorum. { Tamamlandı }