Akşamın en boğucu saatleriydi. Pikaptan sakince yükselen nahoş müzik odayı dolduruyor bu fazlasıyla ağır, huzursuz ortamı iyileştirmeye çalışıyordu. Ama nafileydi. Yalnız yemek zorunda olduğu akşam yemeklerinden sonra bu saatlerin dayanılmaz zorluğu üzerinde derin bir baskı kuruyor her şeye rağmen takındığı düşmanca tavrı yumuşatmıyordu.
Elinde tuttuğu kadehi, ağır ağır dudaklarına yaklaştırıp küçük bir yudum şarap aldığında geçen akşamı anımsadı. Onunla yediği akşam yemeğini. Ve bir anda gülümseyen yüzü gözlerinin önünde belirdi. Daha sonra da o harikulade ses tonundan duyduğu 'Senden nefret ediyorum' nidaları kulaklarında çınladı. Bu acımasızcaydı. Oldukça derin, oldukça ağır, acı dolu bir duygu inceden inceden kalbini sardı. Canı yanıyordu.
Geçmişin kanlı sayfalarında kaybolmuştu. Aslında tamamen kendi seçimiydi. Kaçmak istemişti; yakıcı, oldukça acımasız bu derin intikam ateşinden kaçmak istemişti çünkü tekrar tekrar yanamayacak kadar küldü.
Fakat bu durum çok ağırdı. Yaşama olan inancı, içini kıpır kıpır eden duyguları, mutluluğu ve sevgisi ellerinden alınmıştı. Kim, nereye kadar kaçabilirdi böyle bir durumda? En sonunda yine intikam ateşinin içinde buluverirdi kendini elbette.
Ve ah, öyle de olmuştu. Tüm her şeyden uzak geçirdiği beş yıl içerisinde küllerinden yeniden doğdu. Bu ateşin içinde cayır cayır yanmak için çok şey feda etti, pişman değildi. Ancak fark etmişti ki bazı küçük sandığı hatalar, rahatça boğulabileceği bir denizdi aslında. Aşkını nasıl bu denizden çekip çıkaracağı konusunda çıkmazdaydı.
Derin bir nefes aldı Salvador,
"Ne olursa olsun, benden gitmene izin vermeyeceğim Alyss Prat." diye fısıldadı sessizce. "Hep benim kurtarıcım, benim en iyi arkadaşım, benim sevgilim olacak kalacaksın. Canım pahasına bunu sağlayacağım. Kendimi sana affettireceğim."
*
Herkesten özür dilerim. Kitabı yayımladığımda fark ettim ki, sen son düzenlediğim kısmı değil, düzenleme geçmişinden yayımlamadığım kısmı yayımlıyor oluşu. Düzeltmeye çalıştım ve yeniden paylaşıyorum. Çok büyük bir acıyla ve göz yaşıyla kaleme aldığım satırlar olacak. Bu yüzden Ateş Prens benim için gerçekten çok özel bir kitap. Onu sevin <3Bölüm başlıklarını İspanyolca yazacağım :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Prens
Fantasy"Herkesin ölmeden önce mırıldanacağı bir isim var derler. Ben senin ismini mırıldanarak vereceğim son nefesimi." ----------- Bu isimle yayımlanan ilk ve tek hikayedir. Çalıntı durumunda hukuki işlemler başlatılacaktır.