Ezt a kritikát még nagyon régen kérték tőlem. Sajnálom a késést, de elkeveredett a könyvtáramban, valószínűleg véletlenül kitöröltem egy másik könyvvel együtt, de decemberben előkerült; azóta olvasom. Az író: RosesBetweenUs .
Nos, csapjunk bele!
1.: Mit ne mondjak, nagyon kis ütős leírásod van. Nekem nagyon tetszik a jól leírt, izgalmasan használt kérdés-mondat stílusod. A borító meg a cím szintén remek. 10/10!
2.: Nekem elég gyorsnak tűnt a könyv elején bekövetkezett szakítás Adam-mal. Kicsit húzhattál volna rajta. Mármint Adam akkor amolyan rejtélyes, mert alig szerepel. Nem tudjuk a pontos érzéseit, hogy hol van, hogyan dolgozza fel a traumát, kikkel tölti az idejét, pedig az ilyenek fontosak, ha egy szakításról írunk. Az olvasónak meg kell ismernie mindkét fél gondolatait, vágyait.
Ahogy halad a történet, a 6. fejezetben Halsey legjobb barátja is Halsey ellen fordul. Ezt ugyanúgy lehetett volna húzni kicsit. Hiányoltam az érzelmeket.
Mármint Carolnak szintén nem igazán értjük meg az érzéseit. De amúgy ezek nem nagy hibák, csak ilyen kis pitik. A második szemponthoz alig találtam említenivaló dolgok. Ez nagyon-nagyon menő! 9/10!
3.: Hát a helyesírás bizony mindenkinél kényes téma -főleg a Wattpadon. Neked is vannak olyan hibáid, amiket igazi könyvek olvasásával lehet javítani. Tanácsom tehát: olvass igazi könyveket, mert azokban tényleg nincs hiba; maximum egy elírás egy bénább javításúnál. Szóval olvass, mert ha látod a jó szavakat, meg fogod tanulni jól leírni őket. 7/10!
Összesen 9/10! Nagyon jó könyved van! Ilyen szerelmes sztorit Wattpad még nem látott. Wow! Sajnálom, hogy rövid lett a kritika, de csak a helyesírásodon tudsz javítani, meg esetlen az egyéb megemlített kis apróságokon. Nem tudok többet írni! Gratulálok!
YOU ARE READING
WattPad kritikák
Non-FictionEbben a könyvben általatok beküldött könyveket fogok véleményezni, tanácsot adni, illetve néha tippeket adok egy jó kritika megírásához. Megpróbálok építő jelleggel írni, de nem akarok senkit sem megsérteni. Kritikát -kérésre -általatok ajánlott...