Helló, ma gyongyos1 egyik könyvével érkeztem. Lesz még tőle egy mű. De nem is húzom tovább az időt, kezdjük el!
Első szempont: a könyv kívülről. Így néz ki:
A borítóról annyit, hogy nekem tetszik a betűtípustól elkezdve a képig, szóval eddig maximum pont.
A leírás is figyelemfelkeltő. Sokaknak tanácsolom, hogy legalább a leírást javítsák ki, de ennél az írónál(mint majd később is kiderül) nincsenek helyesírási problémák.
Maga a sztori pedig idáig elég érdekesnek ígérkezik.
Amúgy egy kérdés: 127 olvasás velem együtt?! Nem kevés az kicsit? Én erre a könyvre olvasás után úgy 8-10 k olvasót saccoltam, aztán...127. Ismét gratulálnék a WattPad olvasóinak, hogy csak a minőségtelen könyveket találják meg. 127, emberek, 127 olvasás! Mi ez?!
Mindegy...ez az egész így 10/10 pont. Kívülről a könyved megfelel minden elvárásnak, sőt, bőven túltesz rajtuk. Gratulálok ezen eredményedhez, de haladjunk most. 2. szempont!
A kezdés nekem nagyon tetszik. Bevallom, hogy én utálok egy könyvet elkezdeni, de befejezni még jobban. Hogyan lehet normálisan elkezdeni meg befejezni egy könyvet?! Te viszont tök jól megoldottad. Értelmetlen lenne telerakni screen-ekkel, szóval a történet 10/10! Kicsit haladjon a sztori, mert lassan haladunk, de amúgy maximum.
Aztán az utolsó: formaság! Helyesírásilag majdnem hibátlan, a tagolás pedig szintén jó. Ez így 9/10. Ha azokat az apró hibákat kijavítod, lesz abból 10/10 is!
Bocsi, ez a kritika kicsit béna lett, de nem találtam benne semmi kifogásolhatót, amiről írhatnék(ezért sem értem, miért nincs több olvasód)...
A lényeg, hogy mindenki olvassa gyongyos1 könyvét, mert nagyon jó, és a munkája nem csak 127 olvasót érdemel. Legalább nézzetek bele, mert izgalmas!
Sziasztok! Nemsokára jön a következő kritika szintén gyongyos1 -től. Na sziasztok!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WattPad kritikák
Kurgu OlmayanEbben a könyvben általatok beküldött könyveket fogok véleményezni, tanácsot adni, illetve néha tippeket adok egy jó kritika megírásához. Megpróbálok építő jelleggel írni, de nem akarok senkit sem megsérteni. Kritikát -kérésre -általatok ajánlott...