A könyvet Rikki_McRaven írta, kérésére írom a kritikát.
1k reads, tehát már innen gondoltam, hogy nem lesz ez rossz. A bevezetője különösen tetszett!
Szerintem figyelemfelkeltő, és arra veszi rá az olvasót, hogy belenézzen a könyvbe. A helyesírást illetően csak annyi, hogy az ,,Ám a múlt ott lohol a nyakában" kezdetű mondatban a ,,nyakában" szó után kell vessző, és a ,,Valami megmozdul benne" kezdetű mondatban a ,,férkőzik" szó után is kell vessző.
Most, hogy kielemeztük a bevezetőt, olvassunk bele!
A bevezető részben egy jóslatról van szó, majd egy kis törióraként megtudhatjuk a főszereplő hazájának múltját.
Itt pedig valószínűleg a főszereplő életének kezdetét ismerhetjük meg. Ennyi volt a bevezető rész. Következzék az első fejezet!
Barbara a bentlakásos iskolában próbál tájékozódni, de nem egy könnyű feladat. Végül a második emeletre költözik. A költözésben egy fiú segít neki. Mikor a szobájához ér, ,,megismerkedik" a szobatársával, aki rózsaszín Hello Kitty-s cuccokban jár. A lányt szemtől szemben még nem, de dolgai alapján már ismeri.
Ennyi spoiler elég is. Először nézzük a jó dolgokat. A helyesírásod néhol helytelen, de amúgy nem baebea-s, szóval ne aggódj. A történet jó, ki van dolgozva, és szépen megfogalmaztad. Örülök annak is, hogy kifejted az adott részeket. A munkád szép, és nem értem, mért van rajta kevés megtekintés. Az ilyen könyvekre kéne a minimum 40k megtekintés, nem a WattPad szennyein lévő ,,csodákén".
A rossz dolgok következnek. Tehát, a tagolásod jó, de a fejezeti tagolás nem. Túl hosszú egy fejezet. Kiadott könyvben ez nem baj, de WattPadon inkább több fejezet legyen, és a fejezetek legyenek rövidebbek. Könnyebb így olvasni, és a max. 1200 szó/fejezet élvezetessé teszi az olvasást.
Meg fogsz lepődni, de ennyi nagyobb hiba volt az egész könyvben! A kisebbek helyesírási és elírási hibák, de most arra nem akarok kitérni. Ajánlok néhány jobb helyesírási könyvet, azokból könnyen lehet tanulni.
KateSyrana Segíthetek?-Írásgyakorlatok
bbea21 röHEJESÍRÁS
KAMU SEDANG MEMBACA
WattPad kritikák
NonfiksiEbben a könyvben általatok beküldött könyveket fogok véleményezni, tanácsot adni, illetve néha tippeket adok egy jó kritika megírásához. Megpróbálok építő jelleggel írni, de nem akarok senkit sem megsérteni. Kritikát -kérésre -általatok ajánlott...