Г.Т. Т/И
Днес се събудих от някакви много силни викане. Отворих си очите и видях, че Тае и Джънгкук се карат за нещо.
– Разбра ли ме, какво те питах Джон Джънгкук?- викна Тае и тропна с крак.
– Да, ясно и точно Ким Техьонг!- каза злобно.
– Е тогава отговори на въпроса ми. Харесваш ли Т/И?
– Не, не и пак не! Никога не бих я харесал и няма и да я захаресам!- викна и се приближи до Тае.
– Аха... Ще млъкнете ли? Опитвам се да спя, ако не виждате!- казах и двамата подскочиха и ме погледнаха изненадано.
– Извинявай, че сме те събудили!- поклони се Тае и се приближи към мен.
– Какво ти пука?- бутна го Джънгкук по рамото.
– Пука ми, защото е моя приятелка.- бутна го Техьонг също по рамото и скръсти ръце си пред гърдите.
– Момчета, спрете да се държите като деца!- викнах им.
– Няма пък!- сопна се Кук и скръсти ръцете си и тропна с крак.
– Не се обаждай и ако обичаш си затвори плювалника!- изправих се от леглото и застанах пред Джънгкук.
– И какво ще направиш, ако не млъкна?- приближи се към мен и ме бутна в стената, като се долепи за мен.
– Ей-Ей! Ръцете долу, Казанова!- дръпна го Тае от мен и го бутна на страни.
– Я виж ти, гаджето показа нокти.- иронично каза Кук и показа с ръцете си как котка драска.
– Аз не съм нейно гадже, Джънгкук! Какво не разбра, идиот такъв?
– Разбрах аз всичко. И че си влю...- прекъснах Кук.
– Я се спрете и двамата. Такива деца сте!
– Така ли?- бутна ме на леглото, после бутна Тае върху мен.
Тялото на Тае беше плътно до моето и лицата ни бяха на милиметри. Джънгкук излезе от стаята, като се смееше. Аз и Тае се гледахме за около половин минута и тогава той тръгна да се приближава, но аз го избутах.
– Аз.. Аз ще отида до тоалетната.- избягах по-най бързия навън от стаята.
Докато бягах се блъснах в Джънгкук. Щях да падна, но той ме хвана.
– Внимавай къде ходиш, че си доста непохватна.- засмя се сладко, а аз се зачервих. Очите ни се срещнаха за секунди преди да се разсеем и да погледнем към отварящата се врата на стаята ни от която излезе Тае.
Аз избутах Джънгкук на страни и паднах по дупе на студения и мръсен под. Тае дойде към нас и си подаде ръката, аз я хванах и се изправих.
– Спокойно, виждам, че много го харесваш. Не се тревожи на никой няма да кажа.- прошепна в ухото ми Тае.
– Тае, ама това не е вярно! Аз не го-
– Не се прави, няма да му кажа.- гушна ме и тръгна към изхода като ми помаха.
– На кого? За какво? Какво става, някой да ми обясни?- каза объркано Джънгкук.
– Той си мисли, че те харесвам.
– Той добре ли е с главата?- започна да се смее.
– Да, напълно добре е!- скръстих ръце.
– Добре де~. Голяма си досада.- изсмя се и показа своята заешка усмивка, която не бях виждала от отдавна, но бързо я скри щом проговорих.
– На теб съм се метнала, заек такъв.
*Жалко, че усмивката му изчезна. Беше много сладка... Какви ги говоря? Т/И, стегни се!*
*След два дни*
С Джънгкук ни изписваха днес. Тези няколко дни, бях сама с него, а Тае не се е появявал от онази случка и заради това аз трябваше да остана сама с Джънгкук! Радвам се че не ми е направил нещо досега.
Оправях си багажа, малко дрехи и пижамата. Оставаше ми само да се преоблека. Джънгкук от своя страна се беше облякъл, но не беше си приготвил багажа. Облякох се и излязох от стаята.
– Готов съм.- извика Кук през затворената врата.
– Хайде, чао, аз ще тръгвам. Няма да те чакам.- викнах и тръгнах напред, тогава се блъснах в някого. Погледнах и кой да видя... Тае! Щом го видях на момента го прегърнах. Липсваше ми!
– Тае, ти си тук? Къде беше? Знаеш ли колко ми липсваше?!- започнах да скачам от радост и го прегърнах силно.
– Да, тук съм. Бях на гости при баба и дядо, затова не можех да дойда.
– Кой е тук?- каза Кук и отвори вратата.- Я, виж ти, самият Ким Техьонг!
– Да, здравей и аз се радвам да те видя, Джон Джънгкук.- скръсти ръце си пред гърдите и го погледна лошо.
– Аз ще си ходя, чао.- засмях се и започнах да тичам към изхода.
– Чакай ме де!- викна Тае и почна да тича след мен.
★·.·'¯'·.·★·.·'¯'·.·★
Дано ви е харесала тази глава. Чао! Обичам ви!❤❤❣
YOU ARE READING
𝕿𝖜𝖔 𝖆𝖗𝖊 𝖏𝖚𝖘𝖙 𝖙𝖔𝖔 𝖒𝖚𝖈𝖍 [Редактира се]
Teen FictionТ/И, нормално момиче с добри уценки в училище. Техьонг, най-добър приятел на Т/И. Джънгкук, лошото момче в училището, което ненавижда ''перфектната'' Т/И. Кой от двамата ще избере тя?😘😏 #astro- 1- 29.05.2021🥇 #bts- 1- 2019, 2020🥇 #бтс- 4🏅 #exo...