Önüme konan kahve ile kulaklıkların çıkması bir oldu. Karşıma geçen Burak uzun uzun yüzüme baktı. Uzun zamandır konuşmadığım arkadaşlarım karşımda dizilimiş bir çift laf etmemi bekliyorlardı.
Kemal ise yanımda oturmuş, kolunu omzuma atmış desteklercesine sıkıyordu. Bir yandan rahatlarken bir yandan da geriliyordum. İki zıt duyguyu yaşatansa şüphesiz Hakan'ın bakışlarıydı.
Derin bir nefes alıp sesimin düzgün çıkması için gezimi temizledim.
"Bir defa söyleyeceğim ve başka bir şey sormayacaksınız." Diyerek baştan pazarlığımı öne sürdüm. Hepsi - o da dahil - gözlerime bakıp açıklamamı bekliyordu.
"Birincisi yanlış anladıysanız ki o geceki bakışlarınız bunu açıklamamı gösteriyor. O gün Kemal ile uzun uzun dertleştim yani sandığınız gibi gizli kapalı işler çevirmedik."
O ise açıkladığım şeyle gözlerini devirdi. Tanrı aşkına o gece bana nasıl baktığının farkında değil miydi?
"İkinci ve son olarak, kendimi yeni keşfettim. Cinsel yönelim olarak yani bu yüzden Kemal den yardım istedim. Olan bu."
Sözlerimi bitirdiğimde hepsinin yüzünde bir rahatlama geçti. Diyecekleri veya ne düşündüklerini merak etsem de bir şey demedim.
"Erkut, her zaman yanındayız kardeşim. Yalnız değilsin tamam mı?"
Burak kolunu omzuma atıp kendine çektiğinde itirazsız ona sokuldum. Hepsinin yeri bende ayrıydı, Hakan'ın yeri ise bambaşkaydı. Şimdi olduğu gibi uzaktan bakmak ve tebessüm etmek yerine gelip sarılmalıydı. Ya da sarılmasa kalbim açısından daha iyi olacak gibiydi.
Çünkü haberi olmasa da kalbimdeki yeri vipliydi.
***
Hello gece 3 te yazdım şimdi yayımlıyorum falan filan
Medya aşırı mood
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ille de sen (bxb)
Contodeliler gibi muhtacım sana illede sen illede sen... 16.1.19 texting *seviyorum daki hakan ve erkut'un hikayesi.*