~Lumon Lukio #2~

274 16 2
                                    

Words: 1005

Marian POV

Kävelin käytävällä Adan vieressä samalla kun tämä kertoi minulle saksan tunnistaan ja siitä kuinka Markus oli taas koko tuon tunnin huudellut siitä kuinka iso tämän peniksensä on. Katsoin viereiseeni seinään jonka iso maalaus tytöstä niityllä sai hymyn kasvoilleni kun muistan maalaanneenni sitä. "Oon yhä ylpee siitä et sut valittiin ton maalauksen maalaajaks, se on ihan sika hieno" Ada sanoi vierestäni ja liu'utti kättään seinän maali pinnalla. Käännyin Adaan ja sanoin sitten "Ei mikään paras työ oo mutta isoin." Ada naurahti ja lähdimme jatkamaan matkaamme Kemian tunnille. Yhtäkkiä minä pysähdyin kun näin parin pojan huutavan ja häititsevän homo paria jotka sattuivat vain kävelemään käytävällä ja pojat päättivät sitten iskeä kyntensä heihin ja alkaa ahdistella heitä. Käänsin koko vartaloni poikia päin ja lähdin kävelemään heitä kohti.

Tämä homo pari huomasi minut ja näyttivät rukoilevan apua. Taputin yhtä kiusaajista olalle ja kun tämä ja muu tämän "gangista" kääntyivät minuun, minä katsoin heihin vihaisesti ja sanoin sitten. "Mitä vittua te oikeen teette, oottekste viis tai jotain?" Poika jonka olkaan olin koskenut naurahti ja näin hetken päästä kuinka Ada tuli viereeni ja katsoi minuun ihmeissään. "Niiku oikeesti, nyt on vuos 2019 ja te käyttäydytte tolleen. Mä en tiedä miten teidät on kasvatettu mut tiiän et se tapa miten se on tehty on väärin. Tää koulu on täynnä Homoja ja Lesboja, miks just hyökätä näitten kahen kimppuun, ja toisenaki te ootte 17, ette 3." Ada naurahti ja käveli sitten kiusaajien läpi ja auttoi tuon jo nyt rentoutuneemman näköisen homo parin pois tästä tilanteesta.

"Mä tiiän se on hauskaa tai jotain mut niiku ei... mä en myöskään yllättyis vaik teki olisitte homoja mut kiusaatte muita vaa sen takii koska ette satu löytää ketää." Suoraan edessäni seisova poika napsautti sormiaan ja oli juuri lyömässä minua kunnes joku ehti kiskaista minut nyrkin alta. Katsoin ihmiseen joka kiskaisi minut ja näin edessäni Roosan. "Roosa?" kuulin pojan kysyvän jolloin Roosa sanoi. "Mä olin vaa tuomas sulle sun kotiavaimet ja löydän sut hakkaamas mun exää." Katsoin kohtausta hämmentyneenä kun exäni heittää kiusaajalle avaimet, huutaa tälle hetken ja kääntyy sitten minuun ja viereeni ilmestyneeseen Adaan. "Älkää puhuko tolle paksukallolle. Se on täys idiootti ja vihaa homoja koska sen takii me menetettiin isä." Roosa sanoi ja katsoi kun pojat häipyivät.

"Onks toi sun pikkuveljes tai jotai?" Minä kysyin ja katsoin Roosaan jonka ei edes pitäisi olla täällä. "On, mut en kyl huutele sitä usein koska se ei pidä siitä faktasta et oon sen sisko ja lesbo samaan aikaan." Roosa huokaisi ja katsoi sitten meihin jatkaen "Mut hei, mun pitää ny mennä koska en sais ees olla täällä ja teijän tunti alkaa kohta. Moikka!" Minä ja Ada vilkutimme Roosalle ja jatkoimme sitten matkaamme viimeinkin kemian luokalle ja kun pääsimme sinne näimme pari luokkalaistamme nauramassa. "Pääskö se pari muute pois siit tilanteesta turvallisesti?" Kysyin Adalta ja istuimme lattialle lähelle ovea. "Joo pääs, vein ne vähän matkaa pois sieltä ja tutustuin niihi, ne oli tosi mukavia." Minä nyökkäsin ja otin sitten puhelimen esille saateni viestin Roosalta.

Juttelin hetken Roosalle ja kun opettajamme tuli, suljin puhelimeni ja kävelin sitten luokkaan sisälle istuen Adan, Ninan, Lucianan ja Alexandran kanssa samaan pöytään. Nina, Luciana ja Alexandra olivat minun ja Adan parhaita ystäviä ja istuimme aina viidistään luokassa ja hengasimme useasti viikonloppuisin. Avasimme kirjamme sivulta 110-111 ja aloimme tehdä tehtäviä katsoen samalla opetus videota. Avasin kaasupolttimen ja Luciana pisti testi putken jonka sisällä oli vettä, polttimen ylle ja lisäsi siihen hitaasti etikkaa ja alumiinia.

Kemian tunnin jälkeen kävelimme Englannin tunnille ja siellä opettajamme antoi jokaiselle aiheen ja me aloimme kirjoittaa blogeihimme tarinoita Englanniksi. Minun aiheeni oli kulta, rikkaus ja rakkaus. tarinani otsikko oli niinkin simppeli kuin "Gold, Wealth and love" Ninan otsikko oli "When you need something, take weed" Lucianan oli "Shit happens" Alexandran "Why me??" sekä viimeiseksi Adan " If I wasn't a lesbian..." Kyllä tiedän. aivan mahtavat otsikot vai mitä?

Kun koulumme viimein loppui, minä ja Ada kävelimme kotiin ja minä aloin soittaa Roosalle. Halusin nyt sopia minun ja Roosan välit kunnolla enkä kiireessä tai kännissä. Parin sekunnin jälkeen kuulin puhelun toisesta päästä Roosan äänen sanovan. "Moi? Miks soitat??" Huokaisin syvään henkeen ja sanoin sitten. "Aattelin vaa kysyy sua meille ku haluisin sopii kunnolla, enkä niiku eilen kännissä." Roosa naurahti, ei ilkeästi tai pilkkaavasti vaan lempeästi ja sitten hän sanoi. "Tuun heti sinne, tekstaa mulle vaa su osote nii mun ja mun auton pitäis olla siinä pihassa enintää puoles tunnis."

Kasvoilleni levisi hymy ja sanoin sitten "Joo tekstaan. nähää sitte, moikka!" Roosakin huudahti hyvästinsä ja puhelu loppui sitten. Tekstasin osoitteeni tälle ja saavuimme sitten viimein Adan kanssa talollemme. "Onks Roosa tulossa??" Ada kysyi astuen eteiseen perässäni ja minä nyökkäsin sanoen "Joo, se on tääl noin puolessa tunnissa, aattelin tilaa pizzaa ja sit pelaa jotain tai kattoo telkkarii, haluuks liittyy??" Ada katsoi minuun hieman nolostuneesti ja sanoi sitten. "En mä tiiä, en oo varma jos Roosa haluu mua siihen sen jälkeen ku huusin sille tosi kovaa ja aika rumasti sillon ku se jätti sut." Kävelin Adan luo ja laskin käteni tämän olalle ja sanoin sitten. "Se on varmasti ihan okei ja muutenki, sinä iltana ku tavattiin, nii se sano et se katu sitä miten se kohteli sua ja mua. Se on käyttäytyny sua kohtaan ihan hyvin eikä se näytä sua vihaavan nii miks et vaikka pyydä siltä anteeks, luultavasti se ataa sulle anteeks koska sä et tehny mitään väärää."

Ada hymyili minulle ja sanoi sitten. "No Kai se käy, ja ehkä vähän elämästä nauttiminen sais mun ajatukset pois Elsasta, ainaki hetkeks." Taputin käsiäni, potkaisin sitten kenkäni pois jalastani ja kävelin huoneeseeni hypäten sängylleni makaamaan. Noin 20 minuuttia myöhemmin kuulin kuinka joku pysäköi autonsa pihalle ja vain pari minuuttia myöhemmin oveemme pimpotettiin. Kävin avaamassa oven ja Roosa tuli sisälle Ada tuli tervehtimään myös Roosaa käytävään ja Roosa halasi minua kuin Adaakin. kävelimme keittiöön ja aloin etsiä heti pizzeerian numeroa. löydettyäni kirjoitin ylös kaikkien pizzat ja odotin vastausta. parissa minuutissa pizzeeriasta vastattiin ja minä aloin tehdä tilausta. Kun olin valmis, istuin pöytään ja liityin tyttöjen keskusteluun.

Vastasin yhdessä vaiheessa Niinan soittoon sillä tämä oli nähnyt ikkunastaan tuntemattoman auton ja päätti pitää huolen että olimme turvassa. Puhelun loputtua pizzat tuli ja aloimme syödä nälkäisinä.

A/N: Nonni, siin ois toinen luku tätä kaunista kirjaa. Toottaast tykkäsitte ja jatkan kohta tota mun toista kirjaa. En ikin tiiä mitä kirjottaa tähän loppuun nii sanon vaa et kiitos ku luit ja moikka!

Hold Me Close// ValmisWhere stories live. Discover now