~Nähtävyyksien metsästäjät #10~

117 8 1
                                    

WORDS: 370

Adan POV:

Kävelin Marian ja Michelin välissä ja kuuntelin Amandan tarinaa siitä kuinka Sam ei päässyt tulemaan kanssamme tänään sillä "tämän piti käydä tapaamassa ystäviään." Olin tämän yhden päivän aikana kasvanut vihaamaan Samia ja minusta ja Michaelista on tullut hyviä ystäviä. Katsoin Mariaan ja kasvoilleni levisi iso hymy nähdessäni kuinka iloinen Maria oli nyt kävellessään täällä New Yorkin kaduilla uusien ystäviemme kanssa. "Ja sitten mä, ja Ada päädyttiin maalaan meijän koulun seinän kokonen maalaus." Maria naurahti kertoessaan tarinaa siitä kuinka minä ja hän olimme osoittaneet mieltämme siitä kuinka masentuneen näköinen koulumme oli ja mielenosoituksemme jälkeen me päädyimme maalaamaan maisema maalauksen kuolumme seinälle.

Kävelimme Times Squarella katsellen mainoksia ja käännyin sitten Lukaan joka sanoi. "Haluuttekste käydä jossain noista kaupoista?" Katsoin Mariaan ja tämä kääntyi Lukaan kysyäkseen. "Onko täällä Primarkkia??" Luka katseli hetken ympärilleen ja osoitti sitten yhtä primarkkia kohti jolloin suuntasimme sitä kohti ja astuessamme sinne sisälle minä sain ainakin 30 kylmät väreet. Katsoin Mariaan jonka silmät loistivat innosta. Tämän takia minä tähän tyttöön rakastuin, hän innostuu pienimmistäkin asioista ja juuri nyt katsoessaan kauppaan näin innostuneena sai minut yhä vain enemmän rakastumaan häneen. Tämä oli myös se syy mistä sain ideakseni lähteä tänne matkalle. Kävelin syvemmälle kauppaan ja vietettyämme siellä vasta vain 5 minuuttia olin valinnut itselleni ripsivärin, jonkin verran Harry Potter tavaraa, mustat pillifarkut, keltaisen croptopin ja mattahuulipunan.

Noin puolentunnin jälkeen kävelimme koko ryhmä ulos primarkista ja jatkoimme sitten matkaamme. Kävimme primarkin jälkeen vielä Sephorassa ja Hamilton: The Storessa. Olimme kävelemässä juuri kohti minun ja Marian hotellia kun minä yht äkkiä sain viestin hotelliltamme että he joutuivat sulkemaan hotellin putkivuodon takia ja he maksoivat lopun ajastamme siellä takaisin. Käännyin hätääntyneenä Mariaan ja katsoimme sitten muihin. Olin juuri sanomassa jotain mutta kunnes kuulin Amandan sanovan innostuneena. "Te voitte tulla meille, mun vanhemmat on yhä englannissa nii te kaikki voitte tulla meille niin pitkäks aikaa ku haluutte." Kävelin Amandan luo ja vaikka en häntä kunolla tuntenutkaan minä kiedoin käteni tytön ympärille ja kiittelin tätä kyyneleisenä.

Istuimme bussissa kuunellen Amandaa odottaen jäämis pysäkkiämme. Nousimme viimein bussista ja kävelimme Amandan kotiin sisälle ja katsoimme sen isoa olohuonetta ja kävelimme sitten Amandan perässä vieras huoneeseen jossa minä ja Maria nukkuisimme. Teimme iltapesut, pesimme hampaat ja menimme sitten viimein nukkumaan. Sänkyyn päästyämme minä ja Ada nukahdimme melkeein heti.

A/N: No tää luku ei oo mikään kiinnostavin, mul on just suunnitelmis alottaa tarinaa englanniks ja sen kirjottaminen on vieny mun aikaa plus mun pari tuttuu oli meil viikonloppuna. Mut juu, MOIKKA!

ALL THE LOVE

~STELLWISH

Hold Me Close// ValmisTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang